Gå til innhold

bejb23


Gjest -lilly-

Anbefalte innlegg

Heisann!

Hvordan går det? Er alt bra meg lillegutt?

Husker du skrev tidligere i et innlegg at dere hadde litt problemer i forholdet, håper dere har ordnet opp og at alt er bare bra :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei. forholdet har blitt kjempe bra. vi har pratet om ting og ordnet opp i mange ting. lillegutt har det kjempe bra.lurer på om han begynner å få tenner allerede. han klør i munnen og sikler som bare det..

har ikke sittet her så mye,blir liksom ikke så mye tid til det. er innom et par ganger om dagen å ser om det skjer noe spesielt.

hvordan går det hod dere da?? ammer du? gir mm og mme jeg da. har ikke nok melk til han. litt synd,men sånn er det nå da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det ordnet seg mellom dere:)

Jeg må si at jeg hadde det på følelsen at det kom til å bli bra.

Tenner så tidlig? Oi....hehe:) Ja kanskje det. Det er jo fult mulig, har hørt om de ungene som er født med tenner....

Her går det også bare bedre og bedre. Slitsomt er det med en nyfødt og en 2-åring. Men snuppa er mye bedre i magen nå, og skriker lite. Hun sover også godt om natta:)

Jeg ammer ja, har rikelig med melk så jeg er heldig der:)

Kos dere videre da:)

Måtte bare høre hvordan det gikk. Koselig å fortsatt ha litt kontakt inne i mellom. Har jo "kjent" deg en stund nå. Først BIM og så DIB.

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...