¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg synes det er så varmt jeg.. men det er jo egentlig ikke det.. ser jo det på gradestokken.. Men om kvelden må jeg ha verandadøren oppe, og sitter i singlet inne, mens sambo sitter inne med fleecegenser på seg!! Våkner også om natten av at jeg er skikkelig varm.. har ikke feber assa.. er i uke 32
Murmeline Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Jepp, singlet her også. Dristet meg til å ha en tynn strikkejakke utenpå i går, den måtte av så fort jeg gikk litt gitt... Alle de andre (ikke-gravide her) har begynt å bruke høstjakke eller hvertfall en ordentlig genser...
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 He he.. Og jeg er vanligvis en skikkelig frossenpinn, og nå er jeg akkurat som deg.. Glo -varm. Bruke slippers uten sokker ute til langt på kveld, ligger naken og med dyna ved siden av meg store deler av natten.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Varm jeg også! Men egentlig bra da siden jeg kun går i sandaler fortsatt. Ikke har jeg jakker som passer heller.. Og kun noen få gensere som går over magen.
lykkeliten født-23.10 Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Samme her:) men d er deilig, har ikke hatt strømper på siden før sommeren, og d er bra siden d er bare sandalene som passer:) Hjemme er d joggebukse og bh, alle dører åpne og kun et laken over meg om natten. Men så må d jo sies at d er 23 grader ute, så d er jo ikke høst enda.
Minesmå:)+en til! Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Jepp... sitter her i BH'en og smelter. =)=)=) Men så er det jo veldig fint vær her i Stavanger for tiden...Jaja, det skal tidsnok bli kaldt og høye strømpriser!!!
lykkeliten født-23.10 Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Ja vi må nok bare slippe varmen inn og spare på den til vinteren:) Kjempevarmt i sandnes og:)
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jeg er så lei av varme!! Her i Oslo har sommeren vært ulidelig lenge nå! Jeg drev å tullet med at siden jeg skulle være høygravid i september så kommer det til å være varme helt til oktober, og så glemte jeg å banke i bordet tydligvis!! Jeg svetter som bare det hele tide, trøsten får vel være at jeg ikke har fått vann i kroppen i det hele tatt, så det er vel godt for noe! Jeg er jo egentlig verdens største frysepinn til vanlig...
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 14. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2006 Har ikke fått vann i kroppen jeg heller...heldigvis:) Heller i meg væske så det holder om dagen Aldri vært så tørst i hele mitt liv jeg...hehe
Ferdig ;-) Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 YES YES YES, føler meg som en bakerovn......... har sparka av meg dyna de siste nettene, så nå sitter jeg her med sår hals ;-( . Men varmt er det
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Signerer denne! Og jeg som har kjøpt noen tøffe genser-kjoler (som er litt trange og sikkert passer best på min gravidekropp fremfor etter-gravide-henge-mage...) får jo aldri brukt dem!!!Renner jo bort om jeg prøver meg på høsttøy! Nei, noen grader kaldere nå hadde IKKE vært å forakte!
anntin Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 Jeg er blitt fratatt retten til å uttale meg om temperatur her i huset. Ungene og gubben fryser, mens jeg sitter i nesten nettoen og svetten siler... godt det snart er over nå.
Grigri m/3 gutter Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 Jeg har klagd konstant siden juni tror jeg, og spesielt i juli når det var så grusomt varmt, men det tar jo aldri slutt! Jeg har vifta på nesten hele tiden enda, også om natta. Vaser rundt i bare undertøy hvis jeg kan, tar på den tynneste buksa og minste toppen hvis jeg skal treffe folk... Har en liten feil på kjøleskapet som gjør at det som ligger i øverste hylle blir nesten frosset, så der legger jeg vannflaska, helt iskaldt vann blir det. Blir deprimert og kan til og med gråte en skvett når værmeldinga melder sol og over 25 grader.
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 14. september 2006 #14 Skrevet 14. september 2006 Jeg slår dere alle når det gjelder å være varm!!! Jeg må legge til at jeg svetter lett i utgangspunket FØR jeg ble gravid. Har ikke vært plaget av en eneste ting dette svangerskapet.. BORTSETT fra ekstrem hete!! Jeg får heteslag som kommer innenifra hvertfall 4-5 ganger om dagen... Hadde jeg ikke vært sykemeldt av andre årsaker hadde jeg vært det pga hete!! Det renner svette av nese, panne og bryn!!! Legebesøk og kontroller blir ett ork pga heten. Skulle på sparketest i uke 29 og da var jeg lilla så varm var jeg!! Kødder ikke.. Legen bare: eh, du skifter farge. samboer måtte springe å hente isvann og klut!! SÅ jeg gleder meg IKKE til barselsoppholdet!! De sier at "som barselskvinne svetter du mer enn du har gjort i svangerskapet" men svetter jeg mer nå så renner jeg seriøst vekk!!!! URETTFERDIG!! Jeg vil være frysepinne og har normal farge i fjeset!!!
Gjest Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 ja, gjett! kok varm:) men jeg synes bare det er deilig! Er en skikkelig frys-pinn til vanlig, så jeg prøver å bare nyte det..Igår var det nordavind o 9 grader her, HÆRLIG!! Mannen min fryser og lukker vinduer og dører og jeg lukker opp hi hi....Trodde og en periode at jeg hadde feber , men neida....Jeg er i uke 34..
monika fikk ei jente Skrevet 14. september 2006 #16 Skrevet 14. september 2006 Bor heldigvis i nord-norge, å her har sommeren vært dårlig. Det har funka flott for min del, mens alle andre har klaget. Har ikke brukt genser på evigheter. De rundt meg syns det er kaldt, mens jeg syns det er varmt. Verste som finnes er skikkelig varme netter. Får håpe det dårlige været holder seg:)
Nominella Skrevet 14. september 2006 #17 Skrevet 14. september 2006 Oioioi, ja det har vore den varmaste somaren eg kan hugsa! *tørke svette*
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 14. september 2006 #18 Skrevet 14. september 2006 jaaaa..Jeg må si at jeg f..meg er dritt lei denne sola nå! Er så varm hele tiden, og leiligheten vår har selvsagt sol HELE dagen... Gudskjelov går den tidligere ned.. Det ironiske er at fra 2004 \ 2005 bodde vi i Bergen, og det året har det aldri regnet så mye der...(ble nesten deppa som en stakkars østlending)Så flytter vi tilbake til Oslo, blir gravide, og får den varmeste, lengste sommeren i manns minne!! Takk!! ( det var godt å klage litt igjen!! )
Gjest Skrevet 14. september 2006 #19 Skrevet 14. september 2006 Varm, ja!! Er drittlei denne varmen nå. Helt ok med fint vær altså, men trenger det være så varmt langt uti september??! Om natten, er det opp med vinduet og av med dyna. Der ligger jeg helt naken, mens samboer ligger under dyne og pute og fryser.. he he... Nå vil han legge seg på et annet rom!!! Hm.. Hadde det ikke vært for at jeg er så kosesjuk så hadde det vært greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå