Gå til innhold

Vogn vs mykbagger, vet noen???

bbk og 3 håpefulle

Anbefalte innlegg

Har kjøpt flotte brukte TFK, trend for kids, mykbagger til mine tvillinger så ventes i mndskifte des/jan.

Tenkte å kjøpe brukt TFK vogn da de er så dyre å kjøpe nye. Men de er jo ikke å oppdrive brukt......

Har sett på teutonia tvillingvogn 05-modellen som jeg får kjøpt brukt til 4tusen kr, kun brukt i 5mnd....helt strøken.....

Lurer på om jeg kan bruke baggene jeg har i den vogna?

Er det standard mål og festemekanisme i alle vogner?

Målene på TFK baggene er 32x82, og ser ut som om det er to skinner vannrett under baggene der de skal festes. Får ikke prøvd dem i da vogna er til salgs laangt unna oss ;)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tror det er stor sjanse for at baggene vil passe. Til vår kommende storebror hadde vi en Teutoniavogn hvor vi brukte en Simo hardbag oppi. Vi hadde baggen fra før, og tok den med i butikken for å prøve.

Kan du ikke være litt rampete og ta med deg baggene til butikken for å prøve?

Lykke til!

Jeg tror også at mykbagene vil passe til Teutonia vognen (er det vognen i Stavanger du har sett på?). Mykbager har ikke noen festemekanisme men sitter på plass ved hjelp av bredden på vognen og et oppslått fotbrett. Ring til en Teutonia forhandler og spør om størrelsen på deres mykbag og evt om dine allerede innkjøpte mykbager vil passe. Vet ikke hvor i landet du kommer fra men finn gjerne en forhandler som selger både TFK og Teutonia, så vet du at de vet hva de snakker om :-) (butikken Olsen på Forus i Stavanger har begge deler).

Lykke til!

Jeg vurderer Teutonia vogn selv (med TFK på en god 2. plass).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...