Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg skal til overtidskontroll om 3 dager. (Håper inderlig jeg føder før den tid). Kan det bli aktuelt å sette i gang noe den dagen, eller får du garantert en ny dato for det?
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Jeg har akkurat fått time til overtidskontroll til neste uke. Spurte hva de gjorde, og damen var ikke så veldig meddelsom, men jeg fikk i alle fall vite at de ikke setter i gang samme dag (med mindre de finner noe alvorlig galt, da). Tar sparketest, ultralyd og vanlig undersøkelse, og så får du æren av å komme tilbake (vet ikke når) for å bli satt i gang. Håper inderlig at jeg slipper å møte opp der! Skal for øvrig på Riksen, men mulig de har annen praksis andre steder..
tobarnsmor i september Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jeg lurer også på dette. Har termin i dag uten at det er noe som helst tegn på at noe vil skje. Frykter overtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå