Gå til innhold

Var det hyggelig BIM-treff i går?? hvem var der?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg:)

Var koselig i går:) Jeg var der, liten spire, jessie+hannah, og Riga19... Også hadde jeg med en venninne med en liten datter...

Sånn etterhvert kan vi jo møtes og da med bebiser om alt fortsetter å gå bra for alle:)?

Hvordan går det med dere i dag da??

å! hørtes hyggelig ut :-D håper at vi kan møtes med bebiser etterhvert ja. *drømme*. det går relativt bra med oss. lillejenta mi er så sterk!! og foreløpig så og si ingen ekstra komplikasjoner :) Nå har jeg fått meg en times tid "fri" mens kjæresten sitter med lillegull :) I går fikk svigers komme å se henne da. det var koselig. Når har du termin forresten?

klem

Jeg har termin 15 oktober.. så ikke så lenge igjen nå da:) Vi tenker på dere masse vi:) Er så bra at ting ser lyst ut:) Dere er så utrolig sterke begge to, moren min leste innlegget ditt i går og jeg skulle hilse å si lykke til videre:)

Vi får drømme om en trilletur sammen og håpe at det blir oppfylt da;)

Begynner å grue meg litt til fødselen men... sånn er det.. Ikke noe du skal trenge å tenke på;)

ja takk for i går;)

er så godt og høre at alt er bra med lillegull, håper virkelig alt ordner deg for dere! jeg har forresten også lyst til å være med på trilletur når den tid kommer, hvis jeg kan slenge med på:)

har dere msn dere to?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...