Skrømti Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Huff, blir litt deppa av og til. Føler at det aldri kommer til å skje at denne babyen blir født. Jeg har 59 dager igjen, og er redd tiden bare skal stoppe opp. Tenk om alt plutselig blir som før, at jeg ikke lenger er gravid, at det liksom ikke blir noe av babyen.. Nå har jeg venta så lenge at nå orker jeg ikke mer, type tenking. Grrr,en smule utolmodig, ja! Sukk. Sånn, da har jeg iallefall fått lutfa tankene litt. : )
Sunniva- og Majamamma Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Jeg er også så ufattelig lei Har 51 dager igjen, og det føles myyye lengre enn da jeg hadde 151 dager igjen. Sur og grinete om dagen, svinger mellom å spise ingenting til å trykke i meg enorme mengder mat og godis. Kvalm og trøtt, biter omtrent hodet av de stakkars menneskene som spør og graver om termin m.m. Hvis kun ett menneske til mener jeg er "svær" ("Er du på overtid?") da slår jeg dem ned, definitivt. Jeg vil bare være i fred, sove og sulle i min egen verden frem til babyen kommer. Hva skal jeg gjøre for å få det litt lettere? Tips mottas med takk...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Hi hi jeg måtte le litt når jeg leste innlegget ditt Sunnivamamma+Maja 4/11.....(sorry) Jeg har det akkurat på samme måte- hvis noen stakkers mennesker sier "ja nå er det ikke lenge igjen ser jeg". Og jeg sier STOLT ja det er bare 8 uker igjen. Om de da bare prøver så mye som å antyde at neeeei er det så lenge igjen. Er du sikker???? Kjenner jeg at på meg en enormt trang til å "slå dem ned" hi hi..... Trodde jeg hadde lært meg til at folk er ganske frekke når det gjelder å kommentere størrelsen på gravide. Har hørt at jeg var stor siden jeg var ca 4 måneder påvei!!!!!!!
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jeg har det på nøyaktig samme måte, alle tror jeg skal føde når som helst, og når jeg sier det er litt mindre enn 8 uker til, blir de helt sjokka.. Jeg driver og vasker babytøy, for å få dagene til å gå, men det er begrenset hvor mange vasker det blir.. Ellers tar jeg gladelig imot råd fra andre frustrerte om hva jeg kan fylle dagene med.. SUKK
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Lenge siden jeg har sett nicket ditt her inne:=) Godt ås e det er liv og røre i deg ennå skrømti.. Temmelig lei jeg og.. *kjedelig* ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå