Gå til innhold

drømmer om naboen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg vet ikke hva som skjer i min gravide kropp men jeg har full tenning på naboen. syns han er usigelig kjekk, noe jeg aldri har syns før... hva skjer a.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss..:-) men du, som biolog så kan jeg fortelle deg at kvinner faktisk (biologisk sett) foretrekker ulike typer menn som samboer og far til barna og til å befrukte avkommet. Til å befrukte seg kan hun gjerne ta en skikkelig uansvarlig kjekkas som hun instinktivt "tror" har gode gener..som far til barnet etter befruktning kan man se etter litt andre ting, som trygghet, økonomisk sikkerhet osv..Sånn er det i dyrenes verden:-) Arti å tenke på! Det beste er selvsagt å finne en mann som har ALT dette! ..så kanskje du ser på naboen som et bra "farsemne":-) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for artig svar. jeg syns jo det er komisk selv da. ganske morsomt egentlig.-) drømmer masse rat om natten også- ikke bare om naboen menmasse rot.-) du får ha en fin da, så skal jeg prøve å avlive noen drømmer, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, noen ganger får jeg det sånn jeg og. Drømte en gang om en eks, i drømmen var vi kjærester, og da jeg våknet opp føltes det ut som om jeg var forelsket i han. Gikk rundt med denne følelsen i noen dager også ga det seg.

 

Jeg har verdens beste samboer og et barn + en til på vei, ville ikke gi det opp for alt i verden. Men likevel gikk jeg rundt og var "forelska" i eksen jeg ikke hadde sett på mange år! :o)

 

Følelser er rare! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...