Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Vet dere om det betyr at fødselen fortsatt er et stykke unna? Jeg er 2.gangs fødende.
Rabalder "Fødeklar" Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Husk at det er ikke alltid hodet fester seg når man er 2 gangs fødende. Så det er jo ikke sikkert fødselen er så langt unna alikevel.
bæibi nr.3!! Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Jeg er førstegangs fødende, og jordmor sa det slett ikke var sikkert hodet kom til å feste seg før fødselen. Det er visst like normalt at det ikke gjør det.
Tredje nurk underveis Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jeg har også termin i dag, og hodet er ikke festet hos meg heller, selv om jeg er førstegangsfødende. Det er vanlig for flergangsfødende at hodet ikke fester seg før fødselen er i gang, så det trenger ikke bety at fødselen er lang unna. Håper jeg ...
1609. dvs OVERTID Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Har 2 dager til termin og min er visst ikke festet.Min første festet seg ikke før fødselen,så det trenger ikke bety at det er lenge igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå