Gå til innhold

Desember: Kl 17 i går fikk vi nøkklene til den nye leiligheta våres :o)

Anbefalte innlegg

Wiiiiiiiiiiii, detta er så gøy :oD

Dagen i går frem til kl ble 17 var ufattelig laaaang. Sambo hadde fri fra jobb så vi tråkka oppå hverandre en god del i går. Jeg passa på å potte om stort sett alle plantene mine så tiden skulle gå litt fortere. Sambo rydda kontoret.

Og når vi var tomme for ting å gjøre så dro vi liksågodt å spiste middag på kaffe sammen med pensjonistene.

Så ble klokka endelig 17 og selger stod klar og venta på oss...

Så deilig når vi var ferdig å signere de siste papirene og vi kunne lukke døra VÅRES når selger gikk.

Satte oss pladask ned i den tomme stua, lot tankene og ideene fare...

Men det begynner å gå opp for meg hvor mye arbeid vi har tenkt å gjøre fremover.

Vi starter i det små i dag. Skal kjøpe sparkel og velge oss ut noen fargekart.

Jeg er glad vi har leiligheta vi bor i nå frem til 1. des så slipper vi å bo på en byggeplass.

Jeg sier bare "Klar! Ferdig! GÅ!!!"

Ønsk oss lykke til :o)

Fortsetter under...

Selvfølgelig skal vi ønske dere LYKKE TIL MED OPPUSSINGEN !!!!

Dere har nok en slitsom tid foran dere, men håper dere får et flott resultat dere blir å trives med.

Og så må du huske på å slappe av med desemberklubben inimellom oppussingsøktene !

Klem fra mæ og lillegutt

GRATTIS MED NY LEILIGHET!!!!!

Morsom å begynne å pusse opp til seg selv og ordne det akkurat slik man ønsker det :) Mye jobb da, men absolutt verdt det....

Masse lykke til med prosjektet :)

Gratulerer.

Så morro da, kan tenke meg følelsene dere har nå. Kribler sikker skikkelig i magan på dere begge to.

Husker når vi kjøpte dette huset, en måned før vi flytta inn fikk vi nøklene, vi gikk rundt og rundt og bare kikket. Fantaserte hva vi skulle ha hvor. Sukk, det er spesielt.

Lykke til med oppussing og styr.

Kos dere masser.

Stor klem fra meg

Annonse

Så morro....

Det er så hærlig å kunne flytte inn i ny leilighet, og ikke minst å kunne pusse opp først.

Håper du ikke sliter det heilt ut da, men at du dibber litt innimellom oxo.

Men kos deg med prosjektet.......og tenk så flott det blir når det blir ferdig da!!!!!

Tusen takk for alle lykke ønskninger, detta kommer til å gå så bra.

Vi har gjort ganske mye allerede synes jeg.

Vi har sparklet, tatt av alle lister, malt nesten hele stua, kjøpt parkett, revet kjøkken og i går var vi på IKEA og hentet det nye kjøkkenet ( eller det vil si de delene av det de hadde på lager, så det blir nok en tur til ganske snart )

Så da er det bare å fullføre malerjobben og begynne å legge gulvet før kjøkkenet kan monteres.

Hmm, liten rettelse... når jeg sier VI så må jeg vell ærlig innrømme at det er sambo som er drivgjernet her. Han er såååååå flink. Jeg er mektig imponert over hvor effektiv han er, han jobber jo tross alt 100 % samtidig.

Men jeg passer på å pleie han godt da når han er hjemme.

Han er verdens beste :o) jeg må nok finne på noe bra jeg kan gjøre for ham når detta er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...