Gå til innhold

Februar: Hvor lenge er det til dere skal begynne å jobbe igjen


joooosefine

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Når skal dere begynne å jobbe igjen? Og har dere evt fått ordnet med barnehageplass?

Jeg skal begynne å jobbe igjen i begynnelsen av 2007, jeg veit ikke om jeg gruer eller gleder meg. Jeg gleder meg nok litt, det blir spennende å se hvordan det blir å være en småbarnsmamma i full jobb (det er den første jeg er hjemme med nå). Pappan skal være hjemme når jeg begynner i jobb igjen, så barnehage slipper jeg å tenke på foreløpig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal egentlig begynne å jobbe igjen i November... men siden det er kveldsjobbing og det er det mannen har og.. så må nok jeg si opp jobben min ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjans til å gå tilbake til jobben min - for det første pendler jeg Hønefoss - Oslo og for det andre jobber jeg skift (inkludert helger!) og det gjør også sambo. Må nok si opp jobben min, men før jeg gjør det søker jeg om 1 år permisjon (uten lønn) og ser meg om etter en jobb her i Hønefoss! (Vil ikke ha hull i CV`n min). Jobber i helsevesenet (sykehus) og satser på å få en jobb på Ringerike sykehus eller noen av legekontorene her... For meg haster det ikke med å få meg en jobb, kan bruke sparepengene mine littegrann, men egentlig går permisjonstiden min ut den 18 januar 2007... Har ikke søkt verken barnehage eller dagmamma. Tar det over nyåret...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede begynt å jobbe!!! Jeg har tidskonto og jobber 50% kveld og helg. Da er mannen min hjemme med lillegutt og jeg forlenger tiden poden er hjemme med en av oss. Har søkt barnehageplass fra 10 mars neste år. Da starter jeg å jobbe 100% stilling. Jeg jobber med psykiatri og vi har bevegelig arbeidstid ( lik ønsketurnus) så det er helt topp:) Poden var nesten 6 mnd når jeg begynte. Har 1 time ammefri hver vakt. Bor bare 5 min kjøring fra jobben så det fungerer kjempebra!

 

Jeg merker at mannen min er flinkere til å hjelpe til med poden og ellers i hjemmet etter jeg begynte å jobbe, selv når jeg er hjemme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Mistet jobben etter 20 år så jeg var arbeidsøkende når jeg gikk ut i peermisjon.

Har snakket med nabofrua så hun kan ta Eline 2 dager i uka fra 1. april. Så det blir i hvertfall ikke jobb på meg før den tid. Trenger en snill arbeidsgiver der jeg kan fordele 50% over 2 dager.

 

Vi får prioritert plass sannsynligvis så det kan jo hende vi er så heldige at vi får barnehageplass også før den tid ( har ikke noe tro på det) men da kan jeg begynne å jobbe tidligere.

 

Uannsett det blir ikke mer enn 50-60 % det første året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

permisjonen min går ut 8 november, da tar mannen over i 5 uker, så 4. desember er første dag i barnehage! Jeg er i utgangspunktet arbeidsledig, så den første tiden i barnehagen for småen blir det ikke lange dager. Men satser på å få jobb, vært greit med en 50-70% viss jeg skulle få ønske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...