Gå til innhold

Ny her.

mixbaby

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg akkurat fylt 43 og er gravid i 10.uke. Har vært inne på sidene her siden mars da vi begynte å prøve. Hadde en SA i mai,men så satt den.Var på ultralyd i går,hjertet slo som bare det og og alt var helt normalt:-) Skal tilbake å ta duotest i uke 12, har vært svært bestemt på å ta fostervannsprøve, men gynekologen sa at det skulle vi diskutere etter duotesten.

Er det noen av dere som vet hvor tidlig det er mulig å se kjønnet på bebisen?

Befinner meg for tiden i utlandet,men kommer til å føde hjemme i gamlelandet,borte bra,men hjemme best vet dere.

Gleder meg til å være her inne sammen med dere, har lest mye på over 35 og prøver og jeg håper alle derfra snart kommer inn her! Føler nesten at jeg kjenner dem etter å ha fulgt med dem siden mars.

Fortsetter under...

Hei på deg og gratulerer så mye :).

Er 35år, 23 uker på vei med vår første. Vi var på tidlig UL i uke 11 + 4 dgr. og da fikk vi ikke vite kjønnet, de sa det så helt likt ut på begge kjønn på dette tidspunktet. Var på den ordinære UL i uke 18 + 3 dager, og da fikk vi vite at vi venter en gutt :).

Har ikke greie på disse andre testene du skal ta, men ser noen skriver at du kanskje kan få vite det på fostervann prøve hvis du skal ha det.

Uansett lykke til med knøttet!

Hei!

Jeg var 44 da jeg ble gravid i mars- venter et barn m normale kromosomer i nov.Tok duo-test først,men fikk litt økt risiko etter det- bl.a. 1/ 18 sjanse for Down- Heldigvis gikk fostervannsprøven bra- hadde vi fått lavere risk enn abortrisiko(0,5 til 1%),hadde vi ikke tatt prøven,men risk for down var ca 6 %---så da ble avgjørelsen litt enklere...Lykke til videre! Hvor i Norge er du når du føder- jeg er i Rogaland

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...