Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Er det flere som har babyer med sure føtter? Usj. Vet ikke hva jeg skal gjøre da. Tørker godt mellom tærne etter at han vært våt også...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 hei jeg oppdaget i går at de var det, men det ordnet seg da jeg vasket henne skikkelig, har ikke kommet til mellom tærne før...det ble bra etterpå..
Halloween-mamma Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Lufte mye, kanskje? Min har aldri hatt sure føtter, men han går veldig ofte barbeint her hjemme.. Lukten kommer vel pga. han blir klam i labbene eller skoene? Og i så tilfelle vil det kanskje kunne hjelpe med sokker i ull, enten kun ullsokker eller ullsokker under vanlige sokker. Det siste har jeg gjort mye de siste dagene...ullsokkene våre er tynne babylabber strikket i babyull, og så har han sokker med antiskli på utenpå der. Han har ikke blitt klam så langt i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Han bruker ikke sko enda da. Og i sommer har det vært så varmt, så for det meste barbeint hele tiden. Var faktisk ingen forskjell.. Kanskje en skikkelig fotvask hver dag vil hjelpe da. Og drysse på potetmel - hehe. Neida, det siste var tull )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå