Kosego&Lille'n Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Skal på UL i dag! Er veldig spent. Jeg håååper alt er bra der inne. Ønsk meg lykke til da...;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~Sofapoteten~~ Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Lykke til da ;o) Hvilken uke er du i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2006 Tusen takk! ) Er 10+1 i dag. Skal til ul pga usikker svangerskapslengde (selv om jeg er ganske sikker på det selv da...). ) Kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~Sofapoteten~~ Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg er i uke syv, skal inn til ul i neste uke pga samme grunn som deg ) Spennende blir det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 14. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 14. september 2006 Å ja, det er spennende ja:o) Du må si fra hvordan det går da! Syntes det var rart hvor enkelt det var å komme inn til ul på denne måten. Var på legevakta i uke 8 pga en liten blodflekk på papiret. Da sa de at det ikke var noen vits i å ta en ul. Han var 100% sikker på at jeg var gravid likevel... Jaja, jeg stoler på legen og håper på å få se et sprell levende foster inni der. Gruer meg mere til selve undersøkelsen. Den foregår jo innvendig! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerte Skrevet 14. september 2006 #6 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har vært på ultralyd idag:) Det var så fantastisk, heilt ubeskrivelig deilig!! Så bevegelse og fikk vite at alt ser veldig bra ut! Så kan vi slappe litt mer av i heimen... Håper opplevelsen blir like bra for dere andre! Jeg er forresten 10+6 idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 14. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 14. september 2006 Å så bra!! ) Nå kan du vel slappe av ja:o) Kunne de se kjønnet? Eller er det alt for tidlig for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerte Skrevet 14. september 2006 #8 Del Skrevet 14. september 2006 Så ikke kjønnet. Men det er ikke viktig. Det viktigste er at alt ser bra ut, og at det er liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå