Gå til innhold

Oktober: Noen fra Kolbotn-området her??


Vibeke&gullguttene:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen min er veldig bra den:) Men er mye våken pga hikking fra babyen i magen om nettene:(

Formen din da?? Du er fra Kolbotn eller?

Jeg venter også gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er så som så. Har ei lita datter fra før som er veldig krevende. Får liksom ikke tid til å hente meg inn igjen. Er konstant sliten om dagen, men nå er det ikke lenge igjen. Kan jo snart kalle meg høygravid også :) Er ikke fra kolbotn nei, holder til på Hauketo jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:) Jeg kommer fra hauketo/prinsdal selv:) Moren min bor i Øvre prinsdal... jeg flyttet derfra for ett par mnd siden... Kanskje vi kjenner hverandre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min første ja. Gleder meg. Spennende og nesten litt skummelt på samme tid. Vi har ingen av besteforeldrene i nærheten, så vi blir nok ganske bundet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vokste opp på nebbejordet.. 'Og nå bor moren min i øvre prinsdalsvei:) Hvor bor du da?? Hvor gammel er du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skjønte du at jeg var datteren hans da??hehe.. Dere trives i huset eller?? Verden er ikke stor..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som vil det:) Bor i hybel jeg nå og det er ikke så stor plass der.. men får holde ut litt til:) Jaja kanskje vi kan få til noen trilleturer etterhvert, jeg vet jo hvor du bor;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...