Gå til innhold

Tryne_31.12.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Hvordan går det med deg? Mye kynnere fremdeles? Har du gjort noe mer med det? Håper det er litt bedre :o)

Har om mulig enda mer kynnere, liker det ikke i det hele tatt, er ubehagelig å gå å kjenne på det hele dagen - og natta. Hvor mange har du i løpet av en dag tror du? Ble jo sykemeldt ei uke for å prøve å roe det ned, men her kommer det som hagl! Skal heldigvis til jordmor i dag, er spent på hva hun sier, blir godt å snakke med en fagperson.

Ha en riktig fin dag da :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Hos meg er det veldig opp og ned nå med hvor mye kynnere jeg har pr. dag. men på det meste så gidder jeg ikke å telle en gang, det er så mange at jeg har ikke ord for det. Men de siste to dagene har jeg hatt litt mindre, det har vert kynnere, men ikke så mange av de.

Det jeg har begynnt å gjøre er å telle hvor lang tid det går mellom hver kynner når det er på det verste. da har du litt bedre kontroll.

Håper alt er bra hos jordmor, kom med en oppdatering:D

Skrevet

Håper det er et tegn på at det begynner å roe seg ned hos deg da, krysser fingrene :o)

Har det også sånn som deg, orker ikke telle lenger, blir så mange i perioder! Har også sett på tiden, og fant ut mine kommer regelmessig med 4-5 min mellomrom...har like mange kynnere i hvile som i aktivitet, så er like som funker for å roe det ned. Jordmor tok det veldig alvorlig, det skal ikke være sånn. Hun ville jeg skulle få legetime straks og bli helt sykemeldt, var viktig å ta det med ro. I tillegg ringte hun vakthavende gynekolog på sykehuset, og han syns det var såpass voldsomt at jeg måtte komme på ny kontroll i morgen. Er så glad noen andre tar ansvar for det nå, så vanskelig å vurdere selv!! Alt er sikkert bra i morgen, men greit å få sjekket! Skulle evt begynne på Bricanyl for å se om det roet seg ned.

Hvis du også blir plaget videre må du ta kontakt med jordmor/lege, virker som de tar dette på alvor!! Ellers var det jo veldig koselig å være hos jordmor, men var umulig å høre hjertelyd! Turbo i magen spant omkring, fikk bare høre ca 2 sek av gangen :o) Virker jo som alt er bra ihvertfall!

Klem

Skrevet

det er som du sier, det skal IKKE være sånn. Mine har vert litt roligere de to siste dagene, jeg tar det som ett godt tegn. Så bra at du skal på kontroll igjen i morgen, tror du bør få noen tabletter for det ja, Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...