Gå til innhold

Bratsj!

Vårvind

Anbefalte innlegg

Hei,

så ditt innlegg her lengre ned. Fint å "høre" at det er bra med deg!

Stor er du også - akkurat som meg! Jeg kan ikke fatte hvordan jeg kommer til å se ut om 3 måneder, når jeg allerede føler at jeg begynner å bli klar for fødsel!!! Den siste måneden har gått veldig fort fordi formen begynner å bli svært bra. Nesten blitt kvitt kvalmen, humøret er stort sett fint. Men kiloene som har kommet til (10 kg) setter sitt preg på kroppen...Kjøpte støttestrømper i går! Sliter med verk og trøtte føtter. Bekkenet og underlivet protesterer også ganske fort om jeg går meg en litt lengre tur, eller bær tungt. Må bare begynne å ta det litt roligere nå, ellers er jeg redd at den her ungen kommer ut tidligere enn den burde.

Jeg vet ikke om det er fordi jeg er annengangs eller fordi jeg er 35+..., som kroppen reagerer på en helt annen måte denne gangen. Men jeg sier til folk at de ikke skal vente altfor lenge med barnaproduktionen sin...man blir jo ikke akkurat mer sprek med åra!

Om noen dager skal jeg og dattra ut og reise litt (fly). Tenkte at det er fint å gjøre det nå, mens jeg fortsatt greier å flytte på meg (...) OG kun har ett barn å tenke på.. Det er også fint for henne å være litt sammen med mammaen sin, (bare hun og meg) som har vært nokså lite til stede de siste 6 månedene...

Etterhvert får jo hun også en annen rolle, som ikke er fullt så sentral som den har vært i snart 5 år!

Håper du har tid og lyst og ork å skrive noen rader til meg!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...