Nåharjegto!:) Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Fikk beskjed av jordmor at den lille ligger med hodet ned, noe jeg mistenkte siden jeg har kjent kraftige spark/ dytt opp mot ribbeina. Noen ganger kjennes det også ut som om noe "er på vei ut der nede", med masse liv helt nede i bekkenet. Nå har jeg fått det for meg at jeg må skjerme hodet til den lille, og er redd for at buksene skal stramme over hodet hans når jeg sitter feks.! Noen med de samme tankene? Eller kanskje mer sannsynlig; er det noen som kan berolige meg med at hodet hans ikke ligger i klem her jeg sitter på kontorstolen min?? Mye rart en skal tenke på som førstegangsfødende, gitt... Er forresten 30+3 i dag.
Lofoten Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Tror du kan ta det med ro. Jeg var hos jordmor for et-par dager siden og hadde på meg ei ganske så trang bukse. Jordmor konstaterte at ungen har snudd seg med hodet ned og hun kommenterte ikke på noen måte buksa mi. Regner med at hun ville sagt noe hvis det kunne være til skade for babyen. Tror det blir fryktelig ubehagelig for oss selv leeeenge før det er til skade for babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå