Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg har kraftige svettetokter om natten (i tillegg til halsbrann, hemorrider og tissepauser hver annen time...) Var hos legen i går og alt er bra, men glemte å nevne dette med nattesvetten da. Husker jeg også hadde det slik i begynnelsen av graviditeten. Er det flere eller bør jeg ringe legen min igjen og plage ham i dag også?...:-/
elho Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Jeg har også svettetokter. Våkner ikke av det, men merker det når jeg er oppe ja. Har hatt det slik en ukes tid ca. "Svetter" jo hele tiden nesten på dagtid også.
Elvis_79 Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Normalt svetter jeg i regel aldrig, hvis jeg ikke anstrenger meg skikkelig. Men etter uke 30 har jeg blitt en skikkelig svettegris. Har vindu åpent på nettene, sover med dyne halvt oppå meg men svetter uansett masse, min stakker samboer holder på å fryser ihjel og normalt er det tvert om! Litt rart, før dette er mitt andre svangerskap og med første man hade jeg ikke noe problem med værme, låg ute i stekende sol enda frem til fødsel (født i juli..)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Takk for svar begge to. Tror jeg får leve med svettebygene mine da. Er jo uansett fint lite å gjøre når en likevel er gravid:-) Meldt 25 grader her på vestlandet i dag, så blir vel ikke mindre plager i dag nei... Lykke til vider begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå