Gjest Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Hei!!! I dag når jeg leverte min sønn i barnehagen fikk jeg faktisk vite at ene tanten i b.hagen har termin på samme dag som meg,det var jo litt artig hehe!!! Men jeg lurer egentlig på om det er noen her som har gode tips mot kvalme og meget sterk luktesans??? Kan noe gjøres for å dempe dette??? Spyr jo av den minste lukt.....
Mille-k Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Så morsomt med termin samme dag. Den kvalmen ja... har måtte gåav bussen noen ganger pga alle luktene der.. Jeg har vært veldig mye kvalm. Er kvalm enda, men håper at jeg hr sluttet å kaste opp (ny pers 11 dager uten å spy). Det som har hjulpet meg (noen dager... andre dager hjelper ingenting), er å ta det veldig med ro om morgenen (vet det er vanskelig med barn fra fr, jeg har en også). Spise saaakte, drikke bitte små slurker. Unngå bh eller bukser som strammer. Hvile atter hvile. For å unngå ekkel lukt i oppvaskemaskinen, anbefaler jeg å selvsagt skylle alt veldig godt før du setter det inn. Og la døren på maskinen stå litt på gløtt, mye bedre! Ellers kan jeg ikke bruke parfyme lenger, det blir jeg kvalm av. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå