Gå til innhold

Hvor kjenner dere spark??

vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hvordan babyen min ligger akkurat nå, men kjenner mest spark nede i lysken på høyre side...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner spark i høyre og venstre side. Han ligger med hodet ned, og det merker jeg faktisk når jeg kjenner etter. Tror jordmødrene er veldig flinke til å kjenne etter hvordan de ligger når man er kommet så langt, så blir jo spennede om de kan se det på din neste kontroll.

Skrevet

Jeg var på kontroll i går (35 uker ) og hodet var festet...har kjent spark i sidene, spsielt på høyre side....Nå begynner de å bevege seg lengre og lengre mot ryggen :)

Skrevet

Jeg kjenner mest på venstre side. Har jeg i bunn og grunn gjort gjennom hele svangerskapet.

Skrevet

Oki, nå begynner jeg seriøst å lure på leiet til denne ungen gitt....

Skrevet

Er det ikke hendene du kjenner da?

Skrevet

Min ligger ned med hodet og kjenner han godt oppe i høyre side. Mest spark der. termin 18.10

Skrevet

Jeg kan kjenne helene til babyen øverst på høyre side.

Så det er også der jeg kjenner sparkene

Skrevet

Midt på magen - der gynger det fra side til side. Er en stor "kul" som romsterer rundt navlen. Hviklet leie tyde rdet på?

Skrevet

Min ligger med hodet ned og har gjort det ganske lenge nå. Egentlig kjenner jeg stort sett "spark" over alt.. Men i følge jm så er det hendene jeg kjenner nederst, noen ganger kjennes det nesten ut som om det er i høyre lår. :) De bevegelsene er mindre enn de jeg kjenner lengere oppe.

Skrevet

Kjenner mest spark oppe i magen. Men en del også nede. Babyen har lagt seg med hodet ned så han ligger vel å slår litt også vel. Hehe...

Skrevet

Mest på høyre side av magen. Hun ligger vist med hode ned og ryggen og rompa ut på høyre siden.. Så jeg får nok en del albuer i høyre siden. men ellers kjenner jeg hodet også.. kan innimellom kjennes ut som om hun strekker en arm ned i lysken på meg...også kjenner jeg bevegelse/spark oppunder puppene noen ganger.. og noen ganger på venstre siden..

Eh, med andre ord så kjenner jeg det litt overalt..hehe.) men som sagt mest på høyre side av magen fra navlehøyde og opp mot puppa ;)

Skrevet

Overalt! hehe. Min er en liten turner så her er det spark over alt, men mest på høyre side, der har hun sparket så hardt noen ganger at det begynner å gjøre vondt. Ellers føles det ut som om hun tar head spin ned i bekkenet mitt noen ganger også.

Skrevet

Vet ikke hva som er spark og "slag", emn det kjennes omtrent OVERALT i magen, i tillegg til hikking svært ofte :-) må nesten le litt sånn action som det er nå om dagen. Men veldig koselig :-)

Skrevet

kjenner mest spark oppe på venstre side.... så kjenner jeg noe nede på høyre siden som sikkert er armene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...