Gå til innhold

Hvor lenge har dere sæden i dere etter sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eh... blir vel litt feil formulering her, men du mener sikkert hor lenge man skal ligge etter sex? 20 min er sikkert bra nok. Det er egentlig bare en liten mengde sæd som kommer ut, det andre blir jo sprutet i en voldsom fart opp og blir der til de dør...

Sist så lå jeg i ca fem ti min. (mens typen var å henta papir hiihi:) var ikke planlagt da, så jeg gjorde ikke noe spes. Trodde EL var ferdig, og skulle egentlig hoppe av i svingen....men den gang ei...! Men vi fikk en nydelig jente da, som vi er veldig gla for at vi fikk. Gjorde det bare den ene gangen.

huff, er nervøs for det der selv. jeg pleier å legge en pute under rompa iblant, men likevel fosser det ut (beklager uttrykket...) bare jeg skifter sovestilling. til og med dagen etetr da jeg går på do føler jeg at alt renner ut igjen.

har jo hørt at de få sterke svømmerne kommer frem, men har mine tvil iblant..

Jeg står som regel opp igjen etter 5-10 min.. for som regel renne det ut igjen en del hvis jeg ikke tørker litt..:o)

Men det er alltid igjen noe der inne som kommer ut neste dag! Så jeg håper noen svømmere kommer fra ihvertfall..

Annonse

Jeg blir liggende på ryggen så lenge jeg greier jeg da. Men jeg sover best i side-stilling, så automatisk snur jeg meg..

Noen ganger kjenner jeg det renner ut litt, andre ganger merker jeg ikke så mye til det.

Så jeg håper jeg "holder" dem på plass så de får gjort nytta si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...