Gå til innhold

Når kjenner man spark fra utsiden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barer lurer - jeg er i uke 21+1 og kjenner masse liv innvendig, men jeg vil så gjerne at den stolte far snart skal kunne kjenne noe...! Men det er vel tidlig..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kunnet kjenne spark fra utsiden siden rundt uke 20. Men det har seg sånn at hver gang jeg har vært hjemme og pappa'n har stått klar til å kjenne, så har lillejenta vært heeelt musestille.... kanskje hun blir beroliget av pappa sin hånd? Ikke vet jeg, men det var ihvert fall først nå i uke 24 at han endelig fikk kjenne "the pitter-patter of REALLY tiny feet" som han kalte det :) Det var nemlig ingen tvil om at det var små føtter som dundret ivei mot håndflata hans!

Skrevet

jeg kan kjenner det så vidt utenpå magen når min sparker..

jeg er 21 uker..men det er veldig svakt så ikke sikkert han kjenner det..men han kjenner det nok veldig snart.

Skrevet

Å, så gøy!! Jeg gleder meg skikkelig til han kan kjenne - det blir liksom litt mer virkelig for ham da... I hvert fall for ham som ikke har noen "følelse" for dette barnet enda, bortsett fra hva jeg forteller ham.

Skrevet

har lest flere steder at det skjer rundt uke 25. jeg er i uke 25 nå, men pappa'n kunne kjenne spark helt siden uke 20. men tror faktisk det er et unntak.. og har noe med at jeg er veldig liten å gjøre.

Skrevet

Forrige gang kunn han kjenne det utenpå fra uke 17 eller noe. Det var fordi morkaka lå bak, og lillejenta sparka rett utover mot mageskinnet :) Denne gangen ligger morkaka foran og sperrer for bevegelsene litt. Jeg kjenner en del, men det er vanskeligere å kjenne utenfra. De kraftige sparkene han kjente nå i helga var på sida av magen, utenfor der morkaka ligger :)

Skrevet

kjenner spark fra utsiden og innsiden. det hender også at jeg magen beveger seg når ho snur seg....det er så stilig. Vår jente pleier også å bli musestille når pappa skal kjenne...han har vel såvidt kjent et spark en gang.

Skrevet

Hei! Forrige gang kjente vi det ikke før rundt uke 20. Nå kjente vi det engang sent i uke 14, så ble det stille en stund. Nå er jeg 16+ 4 og har har kjent spark to kvelder på rad. Har kjent regelessig liv hver dag i snart en uke, godt:)

Skrevet

Jeg kjente det for første gang i går ;) Jeg er 19+4. La meg tidlig for å lese litt, men jeg ble forstyrret av alle sparkingen, hehe...Kunne se begvegelsene på magen.

Skrevet

Min kæreste kjente det utenpå som den første, dagen før vi skulle på ultralyd (uke 18) Jeg kjente det selv første gang i går, men det var vældigt tydeligt. 2 meget kraftige spark rett efter hverandre...dejligt

Skrevet

Jeg kjente det første sparket i uke 16. Var ganske sikker på at det var det da, og nå i dag er jeg enda mer sikker:) Er nå i 21 uker på vei, og har kjent de daglig lenge og tydlige:) SPesiellt om kveldene:)

Men sambo kjente de ikke før i uke 20. Og nå kjenner han hver kveld på magen min:) også vet han at det er hans lille sønn:)

Ganske herlig:)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...