Gå til innhold

Bare vi som ikke har sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke ork..... mannen jobber hele dagen, oppussing på kvelden.

Jeg tar meg av barna i huset (som krever sitt) og "alt" som skal ryddes/ordnes før det kommer en unge til.

Har litt inntrykk av at "alle" har sex for å sette igang fødsel, og skulle gjerne blitt ferdig med svangerskapet selv også... men har som sagt en mann som er utslitt når kvelden kommer. Er sliten selv også......

jaja - innen 14 dager skjer det vel her også........

flere som har det sånn ?

akkurat nå:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjada, men her er det meg det står på. Har sånn halsbrann når jeg legger meg at jeg må ligge helt i ro, sliten til tusen og irritabel som en huggorm.

Stakkars mannen min. Men jeg har bestemt meg for at etter uke 37 får det bare briste eller bære, hvis jeg får noe da.....hehe..

Skrevet

Vi har heller ikke sex... mannen min har ikke akkurat lyst med en fix ferdig baby der inne. Vi prøvde en gang med vårt første barn og det hjalp ikke en dritt heller..... :-))) Den kommer når den er klar.

Skrevet

Ikke noe sex her heller, mannen vil ikke. Husker nesten ikke hva det er lenger jeg... Har vel ikke hatt siden jeg var 20 uker på vei eller no sånt trur jeg... Han syns det blir ekkelt når det er en baby der inne... Sånn var det sist og, men men, jeg overlever jeg ;o) Får ta det igjen en stund etter fødselen. (Til jul eller no.... :o))

Skrevet

Skjer ikke så mye på denne fronten heller.

Har bekkensmerter, så må innrømme at det ikke frister noe spesielt.

Skrevet

Har ikke helt kommet dit hvor jeg kan ha sex for å sette i gang fødsel, da jeg enda har seks uker igjen. Men vi har fortsatt en del sex og har hatt det igjennom hele svangerskapet. Jeg er godt over sf- målet og sliter med bekkenløsning (sitter i ryggen), men litt sex må jeg ha :))

Men blir stort sett bare litt kos og en "vanlig" runde, får likesom ikke blitt de store sprellene i sengen om dagen, er jo ikke akkurat like grasiøs som før :P

Skrevet

Sex?!?!? Hva er det?!!?! Nei, det har jeg aldri hørt om ;)

Lite her også ja. Men stresser ikke noe med det..... er ikke lysta der så er ikke lysta der. Vi har jo alle bevis for at vi ihvertfall en gang har gjort det...........................

Skrevet

her er det oxo så godt som ingen sex... jeg er så trøtt og slapp for tiden, så det frister ikke i det hele tatt må jeg si.. og den fordende pappaen er så redd for å komme borti og skade babyen (selv om jeg har sagt at det ikke er farlig)

regner med den kommer tilbake etter hvert... håper jeg =)

Skrevet

nei det ahr jeg ikke sett. uff skulle ønske jeg hadde mer lyst og oveskudd for har verdens beste mann.

Skrevet

Jeg har to dager til termin. Den siste mnd har vi vel hatt sex en gang i uken, og da må jeg innrømme jeg egentlig bare har stilt opp for ham.. Jeg er veldig sliten og plages med stikksmerter, vondt bekken og halsbrann, så jeg har ikke overskudd til mer. Orker ikke ha sex bare for å prøve å starte fødselen.

Skrevet

Vi har vel hatt sex 3 ganger de siste 6 mndr og er innstilt på at det sikkert ikke blir noe mer før en stund etter fødselen.

Min bekkenløsning og hans "å herregud det er en unge der inne" gjør det temmelig vanskelig for tiden, ja.. :)

Skrevet

Hei!

Ingen sex her heller nei.. Samboeren min vil ikke nå lenger, men jeg må si jeg begynner og bli så desperat at jeg har lyst på kun for å se om det setter i gang fødselen. (5 dager til termin, og er så utålmodig) Har ellers ingen spesiell lyst, synes det er vanskelig og finne en komfortabel stilling også. Magen blir jo i veien uansett nesten...

Skrevet

Vi har jevnlig sex, bare sjeldnere enn før. Det er ikke fordi jeg har lyst, for meg er det bare ubehagelig, men jeg lar ham få det som han vil innimellom. Han har ikke problemer med lysten pga baby eller mage, han har vel kanskje ikke skjønt den babydelen ennå og tror selv ikke han skjønner det før den er ute. Jeg synes det er bare stress med sex nå, det er et press og skulle prestere ting når det er varmt og bekkenet/ryggen protesterer på alt og jeg ikke har SNEV av lyst...

Skrevet

vi har hatt jevnlig sex hele svangerskapet, men bl og gigantisk mage legger litt demper på "de store høydene" for min del. Jeg for min del nyter den biten å ha mammen min så nærme, han er kjempeflink til å kose(ikke bare seksuelt), stryke, holde meg tett inntil og da blir det gjerne litt attåt for ham også! Lysten er ikke noe problem, så jeg gleder meg sånn til å kunne ha sex uten å ha magen i veien:) Får bare håpe jeg ikke blir så sår i stingene som jeg var sist, auau!

Hvorfor er det så mange som er anonyme når vi snakker om sex, synes dere det e flaut? (bare nysgjerrig!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...