Gå til innhold

mensen 9 dager for tidlig??

Anbefalte innlegg

jeg har ALLTID regelmessig mens, med en syklus på 28 dager. For to dager siden blødde jeg noen dråper og merket ikke så mye , annet enn litt brun-rødt på papiret når jeg tørket meg pluss kraftige mens-murringer. Slik var det i hele går også, så jeg har gåt rundt og lurt på om dette kunne være en festeblødning.Så i da da jeg gikk på do, kom det plutselig mye mer blod på papiret. Hva kan det være? tidlig mens(selv om dette utarter seg helt annerledes enn mine vanlige menstruasjoner OG er 9 dager for tidlig), festeblødning eller kan det være en tidlig SA? Kan en festeblødning vare noen dager? Blir sprø av å gå rundt å lure!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6311183-mensen-9-dager-for-tidlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at det er festeblødning. Dette er veldig sjelden og det er snakk om bare bitte litt blod.

Festeblødning varer ikke flere dager.

Det er jo tidlig å få tr, men det høres ut som om du har begynt å spotte... Kanskje tr kommer tidlig denne gangen...?

kan jo virke sånn ja....men er bare så anneledes denne gangen på alle måter, så jeg lurer på om det kan være en tidlig SA.

Er så vant til å ha en sykus som stemmer på klokken, så nå når noe er utenom det vanlige blir jeg litt små-sprø av å lure på hva det kan være...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...