vamp1980 Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 hva som er feil på meg? Har ikke fått mens, men tok en grav.test i går og den var negativ. Tok ikke den för 1 da men... spiser dårlig for tiden og sover dårlig... har gått ned 1 kg på bare noen få dager. kan jeg väre gravid selv om den var negativ? hadde litt spotting fra söndag til tirsdag forrige uke og skulle hatt min mens i helga som var...
vamp1980 Skrevet 14. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2006 men hvor lenge må jeg vente för jeg kan få bekreftet det da ev? er litt utålmodig nå.....
Tjorven og Gabriel Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jeg ville ha tatt en ny test om noen dager, kan hende du produserer lite hcg. Jeg hadde samme problemet som deg, måtte til legen for å få det bekreftet. Bare negative tester hjemme, men til legen var den positiv! Lykke til!!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 jeg ville prøvd igjen i morgen med morgenurin...hcg nivået fordobler seg i løpet av 2 dager så det er større sjanse for å få utslag i morgen! lykke til og fortell gjerne hvordan det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå