lal69 Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Hei! Jeg blir 37 år om en mnd. Ble sterilisert i 2002, men ble gravid allikevel i 04. Endte i SA. Nå har jeg fått en ny mann, som ikke har barn, og vi ønsker oss veldig et sammen. Har vært hos Dr.Dale på kvinneklinikken i Tønsberg og han anbefalt oss re-konstuering av den egglederen som ikke er åpen. Ville ikke ta HSG, da han mener en må være åpen pga grav i 04. Jeg har hentet endel informasjon på nettet, og i all hovedsak blir det anbefalt IVF fremfor refertilisering. Pga av alder og tidsperspektivet tenker jeg at vi event bør gjøre dette privat. Har også her lest litt om ulike klinikker og priser, men det er vanskelig å vite hva man skal legge til grunn for valget av klinikk. Ønsker derfor å høre litt om hva dere la til grunn for deres valg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6311062-hva-var-grunnen-til-at-du-valgte-ivf-p%C3%A5-den-klinikken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 Hei.. jeg fikk ny mann for 7 mnd siden og derfor må vi gå privat. I det offentlige må man enten være gift eller vært med samme adresse i 1 1/2 år.. Men vi velger Danmark og Cicone fordi vi har hørt så mye fantastisk om dem, og mange som har blitt gravide. De sier jo også at de ligger legge fremme der og at de gjør en del ting som ikke gjøres i Norge.. Bor også i Vestfold, og har Lunde i Larvik som lege og han har samarbeid med de i Danmark.. Lykke til uansett hvor dere skulle ta ivf.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6311062-hva-var-grunnen-til-at-du-valgte-ivf-p%C3%A5-den-klinikken/#findComment-6314226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå