Gå til innhold

Da var det negativ test igjen *hulk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg totalt mislykket mellom alle jubel-innleggene....

Det var ikke min tur denne gangen heller....

Etter å ha hatt en kjempegod følelse hele rugetiden, sitter jeg nå med en test som ikke kunne blitt mer negativ, på dag 13.

Det sitter en stor, vond klump i brystet - og tårene er ikke til å stoppe.

Ikke på 4.forsøk heller, skulle det gå....

Når skal det gå bra, egentlig???

Jeg lovte samboeren min å ikke teste i dag, fordi vi "bomma" sist og testa for tidlig. Så jeg vil ikke ringe han og si at jeg er lei meg. Lovte å vente til i morgen, men var så sikker på at den skulle være positiv i dag. HA HA Særlig!!

Hadde masse "tydelige" symptomer, så:

Den f o r b a n n a Progestanen!!!!!!!! Faen!! (*aaarggghhh*) At jeg aldri kan lære.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,nå ble jeg utrolig lei meg Lenn. Ikke denne gangen heller. Men det kan jo forsatt være håp! Du fikk jo positiv test senere sist gang?

Uansett så sender jeg deg en megatrøsteklem. Håper du kommer deg gjennom dagen og ikke gir opp. Det må jo være din tur nå....

Klem fra

Skrevet

Neeeeeei Lenn! Dette tror jeg ikke er sant!!!!! Uff dette kom som en bombe på meg, jeg var sikker på at det skulle gå bra med deg denne gangen, helt sikker. Men du har vel ikke fått mensen enda har du vel? Ikke gi opp helt enda da, vent noen dager og test igjen. Vi har jo sett mange eksempler her inne på jenter som har testet dag 12/13 og fått negativ test og så testet igjen noen dager senere og fått positiv test. Det er enda et lite håp!

Jeg kan tenke meg at du ikke har det noe bra akkurat nå, jeg forstår deg så inderlig godt. Men jeg sender deg mange mange trøsteklemmer og har et håp om at det fortsatt kan gå godt........

Ta vare på deg selv Lenn, jeg tenker på deg!

Mange mange mange klemmer fra meg

Skrevet

ånei......... Synes det er forferdelig trist... men det kan jo hende at det var for tidlig å teste i dag...*litehåp* Vi er jo flere som tester negativt på både dag 14 og 15!

Mange trøstebamseklemmer til deg fra

Skrevet

Det er en positiv vind her inne nå, og jeg håpet så inderlig at du skulle skrive deg på lista over blå kryss... håper i det det lengste at testen var tatt for tidlig! Klem fra meg!

Skrevet

Hei Lenn, så trist å lese..... Det var så velfortjent at du skulle lykkes denne gangen. Men det kan jo være litt tidlig å teste enda kanskje? *håpe*. Det lover jo godt at du har masse tydelige symptomer, så dette trenger ikke å være tilfelle. HCG verdien er kanskje veldig lav enda og gjør ikke nok utslag på testen... Hvis en ny test likevel viser seg å være negativ, vet jeg at du plukker deg selv opp og prøver på nytt snart. Du er sterk og jeg er sikker på at du lykkes og får den babyen du sårt lengter etter!

Hva gjør Progestanen?

Bamseklem fra

Skrevet

Kjære Lenn, nå ble jeg virkelig lei meg. Dette vil jeg virkelig ikke tro på

før du har testet igjen om noen dager. Husk hva som skjedde ved ditt forrige forsøk og med meg også, og ikke gi opp håpet helt enda!

Håper så intentst at dette er for tidlig, og at du kan få et annet svar.

Hvis det skulle vise seg at dette virkelig er negativt, må du ikke gi deg Lenn. Jeg vet at du før eller siden kommer i mål, håper bare så inderlig det er akkurat nå.

Stor trøsteklem fra

Skrevet

NEI NEI NEI!!!! Å..... Nå har jeg ikke vært inne her på noen dager, har tenkt på deg hele tiden, så tenkte jeg måtte se om det var noe nytt. Å Lenn, nå ble jeg så forferdelig lei meg da jeg leste dette!!! Det kan da ikke være mulig!!!! Kjære lille venn, jeg vet hvordan du har det nå. Helt for jævelig. Synes du skal ringe sambo jeg. Jeg var jo også "dum" og teste for tidlig...hi hi. Hjelper å ringe han da. Han vil jo skjønne noe når han kommer hjem alikevel. Du skal ikke sitte alene nå og grave deg ned.

Å hvor jeg skulle gitt deg en enorm klem nå. Men kjære lille Lenn. Alt håp er ikke ute. Du husker jo sist? Den ble positiv senere. Min akupunktør sa at ca 30% tester neg tidlig. Så da er det håp. Det tar fra 2-5 dager før egget fester seg. Og om ditt egg har brukt 5 dager, tar det lenger tid før en test er positiv. Du får ikke lov å være lei deg ennå. Men jeg kjenner jo alt for godt hvordan du har det, og alt føles bare meningsløst og urettferdig. Men ikke ta sorgene på forskudd!!! Du vet ikke sikkert ennå. Gå deg en tur, se i butikker eller prøv å finn på noe! Er det noen i nærheten som er hjemme du kan besøke eller snakke med?

Når kan du ta blodprøve? Jeg tok den på dag 13. Kan du ikke undersøke om du kan det? Da vil du kunne få et sikkert svar imorgen, og du slipper å gruble.

Kjære gode snille deg, jeg vet at du klarer dette og det er ikke over ennå:o)

Uendelig mange STORE trøsteklemmer fra

Skrevet

ikke gi opp håpet ennå,mensen har ikke kommet og maaaaange tester sent ...

håper inderlig på at det ordner seg,

klem

Skrevet

Lenn!!! Uff, så trist å høre... men jeg er helt enig med de andre om

at det er tidlig å teste på dag 13!!!

Det er ikke alle testene som er like sensitive heller, så ikke gi opp ennå!

Jeg har ennå tro på at det skal gå bra for deg!!!

Krysser fingrene for deg!!!

Klem fra

Skrevet

Jeg slår følge med de andre, ikke gi opp ennå... det er håp ennå.. og jeg krysser det jeg kan for deg!!! trøsteklem

Skrevet

kjære Lenn. Så utrolig trist å høre at du fikk negativt nå i dag :(

Men det var jo du selv som testet negativt på dag 13, for å så teste posititv på dag 15.. ?? Ikke mist motet riktig enda Lenn. Det er fortsatt en stor mulighet for at det ligger en spire i magen din, du skal ikke se bort fra det.

Men jeg skjønner at du er kjempelei deg over en negativ test,og jeg forstår at du gråter og har det vondt. Jeg skulle ønske jeg kunne trøste deg, men det går vel ikke?? Huff, så vondt det er å få negativ test.

Og jeg vet ikke hva jeg skal skrive heller, for ingen av mine ord kan sikkert muntre deg opp. Men kjære gode Lenn, ikke mist motet, Du kommert HELT SIKKERT til å bli mamma. om det ikke bli denne gangen, så blir det snart, det blir det.

Sender deg en trøsteklem, og skal tenke på deg i dag.

Skrevet

Kjære Lenn!!

Jeg tror ikke noe før du har fått mensen. Ikke mist motet før du får det bekrefta 100% For jeg har bestemt at du skal være gravid nå ser du.... Og det jeg sier, det skal bli ;-) Krysser fingrer og tær for at du rett og slett har tatt testen for tidlig... Hold oss oppdatert videre, og ikke gi opp håpet.

Stor trøste-og oppmuntringsklem fra

Skrevet

Tusen takk snille gode medsøstre!

Vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten dere....

Jo det stemmer at jeg testa negativt på dag 13 sist og positiv på dag 15, men oddsene for at det skal skje igjen.... :o( (Lik null....)

Har vært og tatt blodprøve i dag, håper på å få svar i morgen men de kunne ikke love noe............

Er ganske "sjokka" over at Progestan virkelig kan gi så "ekte" graviditetssymptomer.... :

Halsbrann

Uvelhet

Kvalme

Sultfølelse

Mensmurringer

Stikninger i livmoren

Korsryggsmerter

Jeg skal ALDRI analysere symptomer mer, så lenge jeg går på hormoner, ALDRI !!!

Takk igjen for fine ord jenter :o)

Klem fra

Skrevet

Åhh så trist vennen..

Føler sånn med deg. At du skal måtte gjennom så mye for å få ønsket om et barn til oppfyllt. Dette var virkelig leit å lese. Og må si eg skjønner akkurat kva du meiner oppi alle jubel-innlegga.

Lett å si, men ikkje gi opp, klart det MÅ bli din tur ein dag!!!

Samle krefter no, og gjør deg klar, ein dag blir det du som kan juble her inne:)

Vil få gi deg ein skikkelig god trøsteklem og si at tankane mine går til akkurat DEG i dag!

Skrevet

Takk for det Smilet!! *tørker en liten tåre...*

Kos deg litt ekstra med tanken på spiren din, litt for meg også? OK?

Stor klem fra

Skrevet

Huff, jeg hadde ikke sett meldingen din da jeg ikke har vært inne tidligere i dag, Lenn. Sender over en stor trøsteklem*****

Vet at det ikke er så mange ting å si akkurat nå, men sorgen går litt mer bort etter hvert.

Tusen takk for koselig svar på mitt innlegg om at det heller ikke gikk veien for meg.

Jeg var også sikker på at det skulle gå bra for deg denne gangen. Ikke mist håpet endelig før mensen har kommet og blodprøven er konstatert. Etter min negative test litt for tidlig, sjekket jeg side på FUB på hcg-nivå (som noen andre refererte til), og så at man må faktisk ligge endel over gjennomsnittet for å få det avklart så mye før blodprøven.

Jeg snakket også med akupunktøren min om å teste på forhånd, og hun sa at hun hadde vært borti mange som testet negativt dag 14 for så å få positiv blodprøve.

Krysser fingrene for deg XXXXXXX

Klem

Skrevet

Sender deg en stoooor trøsteklem!

Skrevet

Det skal eg gjør kjære Lenn:) Takk for det!

Og vit at eg ønsker deg alt godt!

Det skal ordne seg for snille mennesker som det du ser ut til å være:)

Nok ein trøsteklem og varme tankar fra

Skrevet

Nei, så leit å lese... Har fulgt deg lenge Lenn, og nå er det snart din tur!!!! Uff.. varme tanker fra

Skrevet

Takk skal dere ha :o)

Har tatt en negativ test igjen i dag, sukk.

Håpet er , for min del, ute. Har selvsagt ingen tro på at blodprøven er positiv. Oddsene for det er ikke gode.

Lykke til videre alle sammen!!

Klemmer fra

Skrevet

Kjære Lenn!

Ja, forstår at du er skuffet... MEN: Du har kanskje ikke fått mensen enda? "det er håp i hengende snøre" sier alltid min far til meg.. :-)

Kanskje det bare tar litt tid for hcg å utvikle seg :-) Det kan faktsisk gå opp til 10 dager før egget fester seg, og hcg blir ikke produsert før det har skjedd vet du :-) Så vi krysser fingrene og håper INDERLIG!!

Varm klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...