Gå til innhold

Andre med lavt blodtrykk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med lavt BT hele tiden, men nå i uke 34 er det kommet ned på 85/50 og jeg føler meg ganske uvel!! Svimmel,klam og hjertebank.Noen andre som har opplevd det samme og som har fått noen gode tips for å få blodtrykket litt opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

drikk masse vann i alle fall :)

Skrevet

Lakris kan kanskje hjelpe ?

NB: De med høyt blodtrykk er lakris fy-fy for !

Skrevet

Spis regelmessig, gjerne litt annenhver time, drikk masse vann, legg deg med beina over hodehøyde for å få blod til hodet, ev. sett deg ned og len hodet ned mot knærne, spis lakris og noe salt, f.eks. peanøtter. Ta alltid med deg vannflaske og f.eks. et eple når du er noe sted, sånn at du kan drikke/spise jevnlig og spesielt hvis du føler at du begynner å bli uvel. Sett deg ned eller legg deg ned hvis du blir uvel. Ta gjerne en kald klut/dopapir med vann i ansiktet for å kjøle ned.

Skrevet

Jeg hadde også 85/55 på rutinekontroll. Drikk masse vann så får du opp veskevolumet ditt igjen.

Skrevet

Mitt BT er på 80/50,og har fått beskjed om å drikke masse...vann/appelsinjuice. Pluss at kiwi også kan hjelpe:)

Skrevet

Har blodtrykk på 90 / 60, men har ingen plager. Var ikkje klar over at det var lavt heller eg då..... Er jo uansett ikkje farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...