Gå til innhold

hcg


venter på septemberbarnet

Anbefalte innlegg

Hei har mistet to ganger og er gravid igjen. er veldig engstelig for å miste igjen. Onsdag i forrige uke tok jeg blodprøve på hcg nivået. det lå over 7000 (vet ikke når jeg har termin, da jeg ble gravid uten mensen etter siste utskrapning) tok en ny en i går. Det jeg lurer på er om noen vet hva hcget var når dem mistet. Eller om det er andre som har god erfaring med hcg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke peiling men jeg var på legebesøk når jeg var i uke 8 og da var hcg'et mitt på litt over 10.000..........Jeg har kun hatt 1 mens siden forrige svangerskap (5.juli)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du tatt å målt hcg to ganger over bare ett par dager eller? For den vil tilsi at om den fremdeles øker så er ting bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg mistet begynte jeg å spotte 7+1. 7+2 spottet jeg fremdeles litt, så jeg dro til lege og fikk ul og hcg prøve. Hcg var på 1096. Ul viste et forster med hjertefrekvens som var på 80-100 og det var i tillegg omtrent en uke for lite i vekst. Samme kvelden begynte jeg å blø mye. 3 dager etter var hcg på 56.

 

over 7000 synes jeg derfor er veldig bra :) Jeg la ut en tabell på hcg, men jeg vet ikke hva det skal være seinere i svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...