mona_k og lille brage;) Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 i dag er den store dagen kl 1330 skal vi endelig på UL.. håper bare alt er bra =) og at lille trollet vil vise oss hva det er for noe. termin 17 februar og vår første =)
Gizom81 Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 For deg å!! Vi skal også på UL i dag klokken kvart på elleve, kan ikke vente så jeg har allerede stått opp er i ferd med å lage vafler!!! Gleder meg sånn til å møtet babyen vår, og ikke minst for den vordene faren som endelig kan forstå litt mer av hva som foregår! Lykke til i dag mona_k!
Gjest Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Åh, lykke til begge to!! Jeg må vente heeeelt til mandag, og det er lenge til!! Har forresten også termin 17. februar og det er vår første...
mona_k og lille brage;) Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2006 hei gizom81=) gikk det bra ? ble litt nyskjerig.. skal ikke du gifte deg til helgen oxo ? eller var det neste ? selv så har jeg vist en nydelig gutt som skal hete brage magnus og han tok tilogmed opp hånden til hodet og hilste =) hehe.. håper ting gikk bra .. klem
mona_k og lille brage;) Skrevet 14. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2006 tusen takk =) det gikk kjempe bra =) ble en gutt=) du må glede deg og sjønner hva du mener med at det er lenge til mandag.. klem=)
mona_k og lille brage;) Skrevet 14. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2006 ups glemte å si at jeg fikk ny termin =) den store dagen ble 14 februar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå