Gå til innhold

te dokke som spådde meg at dette ville bli!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

någe mellom meg å han eg traff,d stemmte isje..han dompa meg for ein time si på msn av alle plasser..eg e så leie meg å tårene bare trille,trodde eg hadde fonne kjærligheten men den gang ei :( komme den te å dokka opp någen gang?? j 15.03.79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg blander meg inn... Huff da, det var leit å høre! Og på msn da!... Det var vel ikke meningen da - kanskje det står en mann og venter på deg bak neste hjørne:) Det er bestandig en mening bak alt som skjer, tenker jeg - det er nok en som "venter" på at du skal bli ledig på markedet:)

Håper det går bra med deg Supermam5, føler med deg! Kjærlighetssorg er Vondt!!!

klæm

BK

Skrevet

hei beatek-t takk for varme ord,d gjør godt i hjerta mitt...ja d e nok ei meining me d å d e nok kansje ein som vente på meg bare eg har isje fonne han ennå,han kan vær nærmare enn eg tror..vil gjerna ha behandling av deg men må venta te eg får mer pengar,forsvant litt mer enn eg hadde regnt me :(

Skrevet

her e ann,lenge te d dokke opp ein?? har nesten isje sove i natt..

Skrevet

Hei vennen!!

STAKKARS deg då!! Som jeg sa til deg i går så var han veldig usikker på hvor han hadde deg, i og med at du har hatt klørene dine litt ute også... Dersom han hadde planlgt dette så ville jeg nok fått dette opp i går, det virker nok mer som om han har vært så passe usikker på hvor han har deg at han heller bare har fått et innfall og kuttet tvert så han ikke skulle bli såret selv - MEN det var da en lumpen og umoden måte å gjøre det på!!

Får utrolig gode kort opp på deg fremover så at kjærligheten kommer til å blomstre er jeg ikke i tvil om!!

Det beste du kan gjøre akkurat nå er å bare ta vare på deg sjøl, prøve å koble ut problemene (selv om det ikke er lett) og slutte å gruble sånn!

Ser ut for at du tenker så mye at du til tider analyserer hver eneste liten ting.. Husk at det er han som har drite på draget og oppført seg tarvelig - det får han ta konsekvensene av sjøl...

Dessuten ser det ikke ut som om han har det særlig fint sjøl heller nå!

Kan bare si at ikke stress for mye med tingene - ligg heller litt lavt i terrenget om du kan.

Du kommer til å få det fint -det er jeg helt sikker på. Som avsluttningskort fikk jeg The World!!! Veeeldig bra -

Stooor trøstelkem!!

Skrevet

tusen takk elastica,ja eg hadde klørne ude men prøvde å visa han alt når han va her på tirsdag men d va visst isje godt nok..men d e isje så mye mer eg kan gjør nå,får bare la d ligga å ta tingå som di komme rett å slett men ang The World,ka vil d sei elle ka betydning har d?? hørtes jo lovande ud då :)

Skrevet

va kortet opp ner eller rett vei?

Skrevet

The World:

Du er kommet til slutten på en syklus i livet,og det hersker en følelse av at noe er ferdig...fullført..

Verden betyr suksess og oppfyllelse uansett hva spørsmålet går ut på. Selv om en syklus er slutt og en dør lukker seg, så er du ferdig med et kapittel og mange nye dører kommer til å åpne seg!!

Utfallet blir bra til slutt -uansett!!'

Klem

Skrevet

så bra,tusen takk :) ha ein strålande dag...stooooooooor klem.

Skrevet

Ja, vi tar behandlingene når du får råd og det passer vi:) Da er det den perfekte tida for deg å ta imot Reikienergien:)

Keep in toutch, så vi får høre hvordan det går med deg:) Vi er så "få" her så det er hyggelig å holde kontakten:)

Og så vil jeg si at det er godt å høre at du er så positiv i ditt siste innlegg her:) Deilig å se:) Du har bein i nesa du, jenta mi, så du klarer deg fint:)

Stor klæm

BK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...