Gå til innhold

Hvor lang tid-før dere ble gravid???

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor lang tid dere har brukt på å bli gravid? Blir litt bekymret da jeg tenker på alderen min,og om jeg noengang skal klare det:-( Har hatt noen forhold der alle har vart i flere år,men aldri blitt gravid dessverre. Er alt håp ute for meg eller bør jeg bare fortsette med sprøyte og spray? Har prøvd pergotime og et ivf-forsøk som ble avbrutt da eggene ikke var modne nok. Tenker nå på dere med pco og uregelmessig mens som meg.

Blir glad for alle svar:-)

Fortsetter under...

hei du, vi hadde prøvd i over 5 år før vi fikk vårt første ICSI nå fra 1-3. sept Har tatt to tester, en på dag 8 som det sto gravid, og en dag 10 som også var Gravid...

Hadde fortsatt litt til, jeg. så lenge legene ikke har sagt at dette er umulig, og at de har troen på at dette er noe for dere!!! din tur kommer snart

Hei og takk for svar:-)

Nei ingen har sagt det er umulig og at vi ikke skal prøve mer. Er vel bare jeg som er nervøs og har liten tro på det. Men håper min eller våres dag kommer også. Gratulerer til deg og masse lykke til:-) ICSI er det når mannes sædkvalitet er dårlig eller tar jeg feil? IVF er det vi skal gjennom. Prøvd en gang men ble avbrutt,legene mente jeg fikk for liten dose og har satt den opp til neste gang. Så håper jo det skal klaffe en dag. God dag videre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...