Gå til innhold

Hvor gammel-Første gang gravid???

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor gamle dere var første gang dere ble gravid? Tenker på dere med pco hvor lenge det tok før det ble klaff? Begynner bare å få litt panikk da jeg tenker på alderen og ennå ikke har blitt gravid:-( Har hatt noen forhold,der alle har vart i flere år. Er håpet for å bli gravid minimal tror dere? Noen flere i samme situasjon?

Glad for alle svar:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6310763-hvor-gammel-f%C3%B8rste-gang-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er nå 29... Blir 30 i januar. Og vi måtte ha fire IVF før gullegget satt!

Vi begynte å prøve for snart 6 år siden, så ting kan ta tid..... Men noen er heldige og det er nok med en runde med pergo!!

Har nå bare 9 uker igjen til termin, og gleder meg sinnsykt! Helt uvirkelig også etter alle disse årene med slit og nedturer. Blir fantastisk å få hilse på vår lille prinsesse =o)

Lykke til alle sammen!

Jeg fikk nettopp ei jente, og sluttet med pilla for fem år siden.eg er 27 år nå. Ikke fått medisinsk behandling for en såkalt "lett" PCO. Gikk ned 22 kg i vekt etter eget treningsopplegg, og trente 2-3 dager i uka. Trening gjør noe med metabolismen (forbrenning/hormoner) i kroppen som kan virke positivt på et hormonsystem som er i ulage. Skal ikke begynne med prevensjon igjen, da jeg ikke er sikker på hvor lang tid det går før jeg eventuelt blir gravid igjen. Skal være flink til å gå trilleturer hver dag fremover.La på meg 19 kg i sv.skapet og har allerede gått ned 14 kg og det er bare 3 uker siden fødselen!

Jeg ble gravid som 22åring. Etter en provera og pergo kur. Da hadde jeg hatt diagnosen i omtrent 2 år.

Har bare hatt en partner, så vet ikke om det hadde klaffa bedre eller dårligere med andre. Men mannen fikk sjekket svømmerne sine da vi ble utredet, og det er ikke noe i veien med dem ihvertfall : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...