Trollmora Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Lurer bare på hvordan dere gjør det. Bruker dere utelukkende fødselsdato? Hvordan har dere lært det?
Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 jeg er et klarsynt medium...er medfødt og har brukt de evenen mer eller mindre hele mitt liv..var såvidt fylt 4 da jeg kommuniserte med gjenferd..eller foreldrene mine sier at jeg kunne sitte å peke å flire på ingenting før jeg kunne snakke,,da jeg kunne snakke pratet jeg med "ingen". hvordan jeg leser en person er litt vanskelig å forklare...jeg får livet ditt opp i en revy kan man si...når du prater med meg,skriver til meg eller bare går forbi meg så kan jeg føle og lese deg som en person..jeg kan se hva du tenker om meg osv når jeg leser deg så går jeg inn i deg..ser dine tanker..kjenner dine følelser ..kan kjenne dine smerter..hvor du har vondt i kroppen. men det er forskjell på personer hvor godt jeg klarer dette..noen har en mur rundt seg som jeg må bruke mye enrgi på å komme igjennom..og da jeg endelig er komment igjennom så har jeg brukt så pass mye energi at jeg får opp mindre info om den person en med en person som er helt åpen. jeg har og evnene til å finne bortkommende dyr,gjenstander er og en healer..men bruker de evnene lite så jeg er ikke noe flink på fjernhealing..men healer folk her hjemme av og til
Trollmora Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Hvordan klarer du du å beskytte deg da. Det må jo være slitsom å ikke "være alene"? Hva sier dine nærmeste om at du omtrent ser hva de tenker om deg?
Gjest Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 hehehe det er det mange tror at jeg ser gjenferd over alt..leser alle tankene til mennseker...men sånn fungerer det altså ikke...jeg kan føle negativ og posetiv energi fra mennesker det er noe jeg ikke kan styre..men skal jeg finne ut av det og om det gjelder meg f.eks så må jeg konsentrer meg og bruke en del energi for å finne ut av det. jeg har respekt for andres privatliv så jeg "roter" aldrig i det uten deres tillatelse det samme gjelder ånder..jeg kan føle det vist det er noe i et hus..men skal jeg kommunisere med det og hjelpe det vidre så må jeg bruke en god del konsentrasjon og energi for å se og kommunisere..så dette er noe jeg stort sett styrer selv
Trollmora Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 Bra det da. Er bare litt nyskjerrig skjønner du.
Gjest Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 det er helt greit..bare spør i vei du )
Mille83 Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Unnskyld at jeg kaprer din tråd.. (slemme meg) Men hvor ofte har man rett når man ser ting da? Har du/dere som ser fått mange tilbakemeldinger om at det dere har sett har skjedd? Å jeg har alltid trodd skikkelig på dette her, men forstår det liksom ikke helt.. hehe.. :-) Har dere ofte rett? Jeg forstår jo at dere også kan ta feil, men ja, dere skjønner...??
Gjest Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 hei hvor ofte man har rett og ikke kommer litt ant på..man har de som holder på og lese folk som ikke har evner i det hele tatt..de har jo self. mye feil i det de sier og de forteller mye negativt også som ikke er bra for de som blir lest....så har man de som bruker tarot og pendel..det er ganske så treffsikkert men man kan og manipulere kortene og pendeln til det svaret man ønsker. så har man dem som utvikkler sine klarsynte evner i voksen tilstand..dem blir bedre med årene og kan bli ganske så treffsikker. til slutt har man sånne som meg som har alle evnene klarsynt medium..det er ikke så mange av oss siden at de fleste enten er klarsynt eller et medium..sånn som jeg og susann 77 som har hatt disse evnene fra fødselen av og er klarsynt medium har ganske mye å gå på når det gjelder evner. men det jeg skal frem til er at INGEN klarsynte...tarotspåere..pendelbrukere er 110% treffsikker..er det noen av dem som mener det såe r de ikke mye seriøs. jeg er 28år no og har brukt mine evner mer eller mindre fra jeg var lita og det er ikke ofte jeg tar feil...jeg har tatt feil ja og kan si f.eks på det siste året no så har jeg fått 5-6 negative tilbakemeld der de mener at ting ikke stemte..ellers så får jeg bare posetive tilbakemeld..og da leser jeg min 3 personer hver dag. det man og skal tenke på når det gjelder å lese en person og hvor mye det stemmer...det kommer ant på den person man må lese..er det en lukket person som en nesten ikke klarer å komme inn på så kan man ta feil..man må da bruke så pass mye energi for å komme inn på den person og når man da klarer å få litt kontakt så er mye energi gått og da er det vanskelig å lese personen...en åpen person er som å åpne en bok..trenger nesten ikke å bruke noen energi og da er det mer sikkert at det man ser stemmer. det ble mye dette..håper det ikke ble alt for rotete..prøver å forklare så godt som jeg kan klem
supermam5 Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 hei,må bare sei någe ang kimby..hu har spådd meg før å hu traff meg fullstendig rett altså,å eg ska maila te hu igjen men akkurat nå strekke isje økonomien te..
(L)Tingeling(L) Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 KIMBY Har du e-post adresse jeg kan kontakte deg på?
beatek-t Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Hei:) Unnskyld at jeg blander meg inn... Jeg sender Reikienergi til Kimby, så jeg har adressen hennes:) Her kommer den: [email protected] Klæm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå