Gå til innhold

Nå er jeg sliten..

Anbefalte innlegg

Blir ikke mye bimming på meg om dagen.... Holder på til konfen på lørdag.... Å herregud det er mye jobb... Glemmer nesten at jeg har baby i magen.... Når helgen er omme er det baby som står i fokus... Har endel igjen å forbrede der også.... PUH!!! Jeg er sliten!!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6310202-n%C3%A5-er-jeg-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både konfirmasjon og graviditet? Ja kan godt skjønne at du er sliten. Har du ingen som kan hjelpe deg litt da? Mange som sikkert vil strekke ut en hjelpende hånd, og man får ikke verre svar enn nei... Er jo ikke bra å stresse nå...

Når det gjelder kakebaking får jeg masse hjelp av venninner og ekssvigermor.... så det går bra. Men jeg har laget bordkort i ni timer..., kjøpt inn bordpynt, kjøpt dress mm, laget sanghefte, skrevet tale, laget minnebok...., Skal lage blomsteroppsatser, Tja, nå hunsker jeg ikke alt, men ting tar tid... Så skal jeg lage en gitarkake i svart marsipan so mser helt ut som hans egen el. gitar..... Spent på hbordan den blir..??

I det hele tatt det å planlegge å få alle brikker på plass krever litt energi... og tenking.....

Men dette går fint...

Annonse

Må si du er flink da:) Kan du forresten lage en sånn gitar-kake til samboeren min også??? (Han har fem stk så du trenger ikke lage kopi av alle altså... He he ;) Neida, du får ha masse lykke til i helga så ser vi fram til å ha deg aktivt her inne igjen når du er ferdig med konfirmasjonen ;)

Annonse

Lykke til med konfirmasjonen. Går helt sikkert bra.. Vet at det er mye styr. Har vært med å planlegge og arrangere konfirmasjonen til lillesøstra mi. (Dette fordi mamma er meget lite kreativ, og ønsket hjelp, hihi)

Det virker som du har alt under kontroll. Syns du er kjempeflink jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...