Gå til innhold

Når fortelle?


*WinnieThePooh*

Anbefalte innlegg

hmm.. Vi tenker å vente med å fortelle om graviditeten til det er gått 12 uker, men er det mine 12 uker eller spiren sine 12 uker?

 

Vil jo gjerne helst gå med skilt da "Jeg er gravid - Hurra" :)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt enig...vil fortelle alle...men best å vente til uke 12...jeg klarer ikke å vente til spiren er 12..hehe...jeg forteller det når oktober er over..da er det trygt for meg hvertfall...det er 12 uker på meg...men du kan jo fortelle det til en du vil ha støtten av hvis det går galt da...lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leeenge til... Har fortalt det til venninna mi med guttunge på 1.5 år. Hun er giret og glad på mine vegne, og det er så kjekt! Venter med å fortelle det til familien for de blir så skuffet dersom det ikke går bra...

jaja, tiden går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det til nærmeste familie i uke 8, fordi jeg måtte avklare en del ting på jobben, og ville ikke at kollegene mine skulle være før foreldrene mine til å vite det :) Jeg tenkte dessuten at hvis noe skulle gå galt (bank i bordet), så ville jeg uansett sagt det til mamma og pappa. Har såvidt begynt å fortelle venninner nå, og jeg er 10+3. Litt tidligere enn planlagt, men pytt, det må jo bare gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det til de nærmeste i uke 7. Vi hadde egentlig tenkt å holde på hemmeligheten noen uker til - men har vært så dårlig noen uker nå at jeg ble sykemeldt fra jobben og orket ikke være så aktiv med på ulike aktiviteter og da begynte familien å "lukte lunta" siden vi hadde snakket om å utvide familien.

Men synes egentlig det er litt synd for det hadde vært koselig å holde det for oss selv en stund til......

Familiene på begge sider er veldig entusiastisk og gleder seg - men det kan bli litt mye "nå må du ta det med ro", "hvordan går det med deg"....osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...