Gå til innhold

Hvor mye...


Gjest

Anbefalte innlegg

regner dere med å gå opp i løpet av svangerskapet? Jeg har veldig lyst å prøve å holde med under 12-15 kg, men er stygt redd for at det går skeis :) Har ikke barn fra før, men legger lett på meg og har vanskelig for å få det av igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det aner jeg rett og slett ikke-... håper det ikke blir så mye da... *krysser fingrer*

legger ikke lett på meg til "vanlig", men er jo ikke lett å si hvordan det blir nå når jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 9 kg forrige svangerskap.......Gikk ned de omtent på sykehuset.

Jeg er 10+6 i dag og har lagt på meg 1 kg - Men så sulten som jeg er denne gangen blir det nok en del mer enn forrige gang....Jaja, skal trene aktivt etter nestemann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.......det der er et stoooort mystrium :-) Lurer fortsatt på hvordan jeg klarte å legge på meg 25 (!) i 1. sv......D skal jeg prøve og unngå denne gangen, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde håpet på d samme som sist ,dvs gå ned 5-6 kg i løpet av de 6 første mnd`en, og så opp igjen de 5-6 kg + 3-4 kg ekstra.Det passet meg veldig fint. Men jeg tror at jeg kommer til å slå rekorden nå,for jeg har ikke gått ned (jajja,nesten 2 kg på 4 uker),og har veldig matlyst til tider...uff,og jeg har iallfall vanskeligheter med å få d av igjen. Eller 2 første mnd etter fødsel har jeg brukt å gå ned 10-12 kg,men når jeg begynner med annen mat til babyen,så kommer kg`ene på igjen

 

Huff huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 22 kilo, men etter en uke etter at ungen var født, hadde jeg gått ned 17 kilo. Hadde så vannvittig mye vann i kroppen, så jeg så ut som en oppblåst gummihanske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...