Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 regner dere med å gå opp i løpet av svangerskapet? Jeg har veldig lyst å prøve å holde med under 12-15 kg, men er stygt redd for at det går skeis Har ikke barn fra før, men legger lett på meg og har vanskelig for å få det av igjen..
snartmammapåny Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 det aner jeg rett og slett ikke-... håper det ikke blir så mye da... *krysser fingrer* legger ikke lett på meg til "vanlig", men er jo ikke lett å si hvordan det blir nå når jeg er gravid...
lille solstråle Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Jeg la på meg 9 kg forrige svangerskap.......Gikk ned de omtent på sykehuset. Jeg er 10+6 i dag og har lagt på meg 1 kg - Men så sulten som jeg er denne gangen blir det nok en del mer enn forrige gang....Jaja, skal trene aktivt etter nestemann
Go`mamma`n... Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jaja.......det der er et stoooort mystrium :-) Lurer fortsatt på hvordan jeg klarte å legge på meg 25 (!) i 1. sv......D skal jeg prøve og unngå denne gangen, ja....
EvyHO Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 25 første gangen, 23 andre gangen, nå håper jeg på 10-15....... Går ratt på en smell der....
Go`mamma`n... Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 *ler av kommentaren til EvyHO*
glafruen Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Jeg hadde håpet på d samme som sist ,dvs gå ned 5-6 kg i løpet av de 6 første mnd`en, og så opp igjen de 5-6 kg + 3-4 kg ekstra.Det passet meg veldig fint. Men jeg tror at jeg kommer til å slå rekorden nå,for jeg har ikke gått ned (jajja,nesten 2 kg på 4 uker),og har veldig matlyst til tider...uff,og jeg har iallfall vanskeligheter med å få d av igjen. Eller 2 første mnd etter fødsel har jeg brukt å gå ned 10-12 kg,men når jeg begynner med annen mat til babyen,så kommer kg`ene på igjen Huff huff...
Texas Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Jeg la på meg 22 kilo, men etter en uke etter at ungen var født, hadde jeg gått ned 17 kilo. Hadde så vannvittig mye vann i kroppen, så jeg så ut som en oppblåst gummihanske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå