Gå til innhold

Prøv å ikke svar jenter, send heller en link til moderator å få linken slettet og "anonym" utkastet

FrkVissVass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ikke? Det er jo tydeligvis ingen andre som har gitt dem pepper når de fortjener det så da så.Jada, harde ord, men er det bedre å bli smisket med og klappet på skulderen og bli fortalt hvor flinke de er som har klart å bli gravide under og rett etter den seksuelle lavalder??? langt ifra. Jeg har dratt dem alle under en kam med vilje, for jeg gidder ikke å late som hvor opprørt jeg blir når jeg tenker på hvor mange ulykkelige små som kommer ut av det her. 99% av forholdene ryker garantert, og barna skal da forholde seg til en 18- 19 år gammel mor som drar en haug med menn inn i hjemmet i håp om å finne stepappa til en uskyldig liten som hadde hatt det bedre ufødt ,og mamma fikk leve ungdomstiden sin og får barn når alt ligger tilrette for det. Det er kvalmt rett og slett, og det kommer jeg til å fortsette å utbasunere!

Vær moden nok til å bruke Nicket ditt da om ikke annet vist du på død og liv har så lite å gjør at du bare må være drittkjerring mot folk som faktisk ikke har gjort deg den dritt!!!

Du har virkelig store problemer... Synes nesten synd på deg anonym... Det finnes så mange flinke unge som klarer seg bra i morsrollen,og ja, det finnes alltid folk som ikke skulle fått barn men dette gjelder like mye for folk i ALLE aldere...

Uansett; nå har vi fått med oss hva du mener om dette så nå kan du vel la oss være i fred?

Annonse

Er sååå enig i det du sier, prøver å ikke kommentere...

Men det er jo sååååå vanskelig!!! Det er jo nesten som om man skulle fått et slag på gaten av en totalt fremmed, og da er det sykt vanskelig å ikke skrike hva i alle dager den idioten tenker på...

Ok, litt dårlig eksempel, men tror du forsto poenget... Det er hardt å la være å svare på de krasseste innleggene. Og når de angiper enkeltpersoner, da er det så godt som umulig!

Skulle likt å sett de personene som står bak de innleggene si det samme direkte til oss uten den kjære knappen å gjemme seg bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...