Gå til innhold

Her er jeg! Termin ca. 24. mai!


Luring77

Anbefalte innlegg

I dag tidlig testet jeg positivt for andre morgen på rad (ingen veldig sterk strek i displayet, men absolutt en strek)!! Veldig glad for å være her. Føler at jeg må få litt utløp for alle tanker og følelser rundt det å være gravid, så dermed har jeg blitt en skikkelig nettsurfer. Kan jo ikke fortelle det til noen ennå!!

Har en gutt på snart 2 år fra før, og gleder oss til å få en til... Så vi håper at alt går bra, men prøver å ikke ta helt "av" ennå. Som kjent, mye kan jo skje spesielt så tidlig i et svangerskap. (Men jeg har lest at det går bra med 85% av alle svangerskap, så det må da være en ganske stor sjanse for at det går bra....) Ville bare si hei! Morsomt om det hadde vært noen andre med ca. samme termin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan! Gratulerer med streken :) Vi er kanskje like gamle? Har termin en drøy mnd før deg - sånn som jeg har regnet ut selv i alle fall. Har ingen fra før jeg da, ca 14 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. jeg har ikke vert hos lege enda men på termin kalkulatoren på nette står det 17 mai på meg... hurra for både barnet mitt og frogjøringsdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den blå streken. Selv testet jeg positivt forrige lørdag, og det har nå i de siste dagene faktisk beg å gå opp for meg. Men det er en fantastisk følelse. syntes også det er godt å være her. Jeg har en sønn fra før, han blir 8 år i oktober, så det er jo lenge siden jeg sist hadde en liten baby. Jeg har termin den 20 mai, ikke så langt fra deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser jeg faktisk har lest litt feil her jeg.. for terminen min er jo 24-26 april, ikke mai.. så opphengt i april, at jeg tror alle skal føde da:)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen. Gratulerer så mye med den lille spiren. Har mai termin jeg også, mellom 9. og 13. holder selv en knapp på 12. mai, gleder meg til å se:)

Er også 77-modell og har ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer :)

jeg har også termin i mai, men er ikke helt sikker på når det blir siden jeg ikke har fått time hos lege ennå. men i følge terminkalkulatoren her er det 7 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å skjønne det jeg også, selv om jeg ikke vil ta all glede på "forskudd". Gleder meg til å komme litt lenger i svangerskapet... Gleder meg til å få liten baby igjen! Gutten min er "bare" 2 år, men langt fra noen baby lenger... Blir gøy å oppleve alt på nytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 19. mai og har også en gutt på snart 2 (i desember), så vi er i ganske lik situasjon! Jeg prøver også å ikke ta helt av, men kjenner at det ikke tar mange dagene fra positiv test før tanken på en ny baby i familien er godt etablert... Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...