Gå til innhold

Desember: Elvedatter...

Anbefalte innlegg

Hei og god kveld i stugu på Hamar :o)Har selv bodd der,det er derfor jeg husker hvor du bor...-ellers aner jeg ikke hvor resten av gjengen bor

Jeg bestilte samme kvelden,men jeg fikk heller ikke

noe medlemsnr,jeg fikk en e-post om at jeg hadde meldt meg inn.

Men hva med vellkomspakke?? får vi det?? jeg har ikke

valgt meg ut noen bøker....

Jeg valgte den scrapping-pakka.

Mange takk for nyttig og superfin nettside,utrolig inspirerende

Håper jeg hører noe ifra de,ellers ringer jeg. Vi får holde hverandre

informerte :o)

Klemz

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6309230-desember-elvedatter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Har du bod i Hamar, så moro. Da vet du hvor jeg holder til du da.

Er det lenge siden og bodde du her lenge? Hvor bor du nå da?

Nå ble jeg nysgjerig. Spør og graver jeg, håper det ikke gjør noe...?

Ang vellkomstpakka så tenkte jeg bare på scrap-, perle- eller malepakka. Jeg har heller ikke valgt meg noen bøker.

Men jeg har tittet litt på klubbsiden og det virker som de har mange fine bøker en kan bestille. Gleder meg til å få det første medlemsbladet :o)

En ting jeg ikke helt forstod var at man skulle velge seg et interesse felt for bøker man er intresert i. Det tror jeg ikke at jeg fikk til. Får titte litt til så kansje det går opp for meg.

Men jeg er av den utolmodige typen, så jeg regner med at dagene frem til vi får beskjed om at pakka ligger på posten komer til å bli laaaaaange. Ja vi får holde hverandre oppdatert.

Knusekos

Hei,hei :o)

Ja,det begynner å bli en stund siden jeg bodde på Hedmarken.

Jeg trodde jeg hadde møtt``mannen i mitt liv``sommeren -97,vi flytta sammen fra Oslo til Hamar. Vi var lykkelige samboere i 3 år,men

så tok lykken slutt våren 2000. Vi bodde på Storhamar.

Har bare gode minner ifra den tiden,vi skilte lag som venner :o)

Noen mnd senere i 2000 møtte jeg MANNEN i MITT LIV,og han er

pappa`n til våres to nydelige sjarmtroll,gutt på fire og jente på

snart ni mnd :o)...-og her tar lykken aldri slutt..hi-hi..håper jeg da...

Vi bor i Oslo men ikke så langt ifra Lørenskog.

Er forresten titt og ofte i Hamar,min sambo har broren sin der,

pussig sammentreff...

Hvor bor dere nå? og hvor skal dere flytte?

Vi er også på flyttefot siden jeg ikke kunne åpne fam.bhg her vi bor nå!

Hadde megler her i går,blir vel salg om ett par uker! Spennende tider!

Har fått tak i et nytt sted å bo,så nå smiler verden igjen :o)

Hadde vist "litt" på hjertet jeg...

Ha en fortsatt fin kveld!

klemz

Hei igjen!

Det er bare å skrive nad alt du har på hjertet det, bare hyggelig å skravle med deg :o)

På storhamar ja, jeg er født og oppvokst der jeg så der er jeg kjent. Hvor på storhamar bodde du da? Barndomshjemmet mitt ligger ca 150-200 meter fra MAXI. Jeg flyttet vell derfra ca når du flyttet til Hamar tenker jeg.

Nå bor jeg, sambo og Simen midt i sentrum. Vi bor i Hamars nest eldste hus faktisk som ligger rett ved siden av kirka i byen ( kommer ikke til å savne kirkeklokka på søndager nei ).

Vi har kjøpt leilighet på storhamar faktisk, rett i nærheten av OL Amfien.

Så godt å høre at du bare har gode minner fra tiden din her i Hamar. Selv så har jeg det som plommen i egget her. Har bodd her hele livet og slik kommer det nok til å forbli også.

Men så godt at du har funnet mannen med stor M. Er så deilig å slippe å lete etter ham. Og så nydelige unger dere har :o)

Selv så har jeg også funnet mannen i mitt liv. Eller det vil si at når jeg fant ham så var han bare gutten, men etter over 10 år sammen så synes jeg han fortjener å bli kaldt mann han også hihi. Vi feiret liksågodt 10 års jubileum med å få Simen vi og det har vi ikke angret på et sekund.

Det blir så dere flytter ja. Også så fort dere får det til da, ligger ikke på latsiden skjønner jeg. Så deilig at det ordner seg for dere. Detta blir spennende! Du må holde meg oppdatert i hva som skjer da.

Skulle ønske jeg hadde mot til å starte Bh. selv, jeg er jo barne- og ungdomsarbeider selv så tanken har jo slått meg. Men her i byen er det så godt som 100 % dekkning i Bh plasser. Så hvis jeg skulle fått noe støtte til noe slikt så må jeg komme med en unik ide.

Har tenkt litt på å kansje å bli dagmamma en stund ( siden jeg alikevell kommer til å gå hjemme til sommeren ), men foreløbig så bli det nok med tanken.

Hehe, klarte vist å tømme meg litt selv ser jeg hihi.

Det er nå gøy å bli bedre kjent med de som er her inne.

Bare å skrive mer hvis du vil, liker å lese jeg :o)

Knusekos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...