Gå til innhold

Viktig sp.mål til unge kommende mødre..!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har tatt opp lån og kjøpt leilighet? Født i 89? !6-17 år?Pisspreik!! Du er ikke gammel nok til hverken å bo for deg selv eller låne så mye. og lån får du ikke før du er 18.Snakker om å ljuge på seg mer enn nødvendig men den her tok kaka!!

Jeg fikk IKKE lån, for å si det sånn. Og jeg fyller snart tjue.. Du er tre år yngre enn meg, hvordan fikk du lån..?! Jeg hadde fast jobb og alt mulig, men fortsatt fikk jeg avslag.. Du kan bare låne så så mange % av det du tjener i året, stemmer ikke det?

Moren min tok opp lån for meg, som jeg nedbetaler til hun hver måned. (Samtidig som at jeg arvet endel penger i sommer)

Har iallefall kjøpt meg leilighet. Kanskje ikke så ideelt å måtte krype såpass til korset som jeg ble nødt til, men jeg er fullstendig enig med deg i at når man får barn så burde man ha sitt eget krypinn.

Annonse

Kommer helt an på bankene rundt om i landet om man får lån eller ikke. Vi er 22 og har fått lån på nesten 1,2 mill. Alderen pleier å ha lite å si. Det er om du har sikkerhet for lånet som spiller en rolle. Noen får lån gjennom foreldre, andre får kausjonister, mens andre igjen får lån uten problemer...SELV OM de bare er 17 år

Annonse

Du får IKKE lån når du er under 18år, du får etter at du har blitt 18år, men de fleste banker vil faktisk ikke gi 19åringer lån heller.

Siden dem er så unge, og et lån er en stor sak.

Jeg tror IKKE at hun har fått lån i banken, uannsett hvor mye egenkapital hun har.

Snakket med ei i banken, og hun sa at dette bare måtte være en løgn.

Da må det være foreldrene som har tatt opp lånet til denne jenta.

oi oi oi oi! nå har jeg bomma litt!

Når jeg sier at JEG har tatt opp lån så mener jeg ikke JEG men OSS hvis dere skjønner.

Det er ikke jeg som har tatt opp lån nei det er rett, men sambo har det. Siden jeg har BSU konto med 30.000kroner og han hadde på 15.000 på kunne jeg og kjæresten sette det som sikkerhet hvis dere skjønner. Sambo er 22 og har fast jobb, men med foreldre som sikkerhet samt 2 BSU kontoer så fikk vi ta opp lån og det var bare 500.000kr vi tok opp i lån.

Må ikke bli så sinte

HALLO! Er fullt mulig å ta opp lån selv om du er under 18... MEN du må gjøre det sammen med noen over, eventuelt den personen tar det alene men du er "med" uten å stå oppført som den som låner...

Dette skal vi gjøre om et par mnd, og JO det går.. Ingen grunn til spekulasjoner angånde det...

Men, til spm i innlegget...

Svarte sikkert her ovenfor, men vi skal altså ta opp lån snart... Viss vi ikke har nok egenkapital leier vi et sted inntil videre til vi får spart opp litt til, deretter kjøper vi oss et hus.. :) (heldigvis ikke så veldig dyre hus her vi bor) Så bor midlertidig hjemme et par mnd til... desverre... Ikke en ønsket situasjon ettersom jeg er gravid, men vil ikke bo alene i et hus/en leilighet nå når forloveden er i miliæret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...