Gå til innhold

Hei hei..lenge siden sist..

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere da jenter?? Noen kjente som har blitt gravide i løpet av den siste mnd?

Synes jeg har vært knall på å ha pause fra bim nå altså...

hehe!

Men tror dere det ga noe resultat da??

Nånei....

Hva annet skjer da...enn at jeg får en ny cyste som skal plage livet av meg... :-(

Har hatt vondt i nesten 3 uker...begynner heldigvis å gi seg nå da.

Var til legen å hadde samtale i går da...

Ikke at vi kom fram til noe lurt da... :-S

Men pga cysten da så er jo seff TR forsinka..Det hender ofte sa legen fordi det blir hormon kluss...Så nå lurer jeg på da...når skal jeg liksom få det til da??Frustrasjonen er her enda...Hvertfall etter legevisitten igår...sukk...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6308867-hei-heilenge-siden-sist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mysill

Lurte på hvor det hadde blitt av deg ja, hadde håpet at du tuslet over til 1. tri, uten at jeg hadde fått det med meg, men dengang ei.

Hmmm, pause fra bim hadde vært noe ja. Jeg klarte 2 uker en gang, i frustrasjon over tantebesøk, men så måtte jeg tilbake...

Håper cysten slutter å plage deg, så du iallefall kan få starte på ny pp, og at det blir den siste. Jeg har nemlig tenkt å bli gravid denne måneden, og vil at alle langtidsprøverene skal bli med til 1. tri!!

Ja jeg hadde vel som mål å få det til denne pp da...men nå nei,...

TR tegna begynner å melde sin ankomst nå da...mener jeg er på dag 35/36 nå??

Men jeg har tenkt å fortsette å prøve å ha pause da...men måtte innom en liten tur å gi lyd fra meg...Må jo høre hvordan det står til her...

Klem

Heisann, hyggelig å se deg igjen!!! Er her enda jeg vet du, og fått på ett 18 tall jeg også. Sånn er det. Desverre har ikke bim pauser hjulpet meg heller. For å sitere urologen jeg var hos idag: vi prøver nok for hardt" *ler*

Galgenhumoren står sterkt ikveld :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...