Gå til innhold

Juni: Hei! En liten oppdatering fra meg!

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har fått vært her inne hos dere. Grunnen er som dere sikkert vet; jeg har fått meg jobb, og er ute i arbeidslivet igjen.

Jeg har fått en arbeidstid som er fra 9-5. Jeg leverer Andrea i barnehagen, og min kjære henter.

Jobben ligger 40 min unna med bil, så det betyr at jeg ofte ikke er hjemme før kl 18 om ettermiddagene. Da har jeg èn time sammen med vesla før det er tid for kvelden for henne.

Etter at barn er lagt, er det tid for å ta igjen husarbeid, middag, dusjing og mat. Klokken blir ganske sen før jeg endelig kan sette meg ned i sofaen med bena godt plassert oppå bordet. Ofte sovner jeg på sofaen.

Det er en god følelse å komme ut i jobb igjen, men samtidig litt trist at jeg får så liten tid sammen med Andrea. Vi tar det igjen i helgene da.. (fri hver helg, og slutter tidligere på fredager)

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6308703-juni-hei-en-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du trives på jobb:)

Er fremdeles arbeidsledig jeg da, men skal begynne på AMO kurs på mandag. Da blir det lange dager på meg og Leah. Hun må da være i barnehagen til kl 7.30 sånn at jeg kan rekke bussen som går kl 7.40. 1 time i buss og 6 timer på kurs før atter en time på buss:p Blir lange dager, men vi overlever vel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...