Mamsen med lillemor i magen Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Jeg vet jeg har spurt om dette før, men inlegget mitt ble borte! Jeg har i alle fall kjempe vondt i og rundt navelen min!!! Har hatt dette i et par uker av og på, men de siste 2-3 dagene har vært grusomme! Klarer nesten ikke røre meg når det er på det verste, og det er like før tårene triller.. Er dette normalt??? Jeg er i uke 25, og håper på svar! Er dette noe jeg bør kontake lege for?
Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 jeg har veldig ofte samme problem. Aner ikke hva det er.............
bolla piggsvin Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 hei..jeg har det samme problemet som deg..jormoren min sa det var helt normalt..ting skal strekke seg og vokse inni deg osv sa hun og da kommer smerten..navlen min er på veg ut og eg plaget med smerter..men så lenge det ikke er farlig er alt bare bra:)
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2006 Takk for svar! Da kan jeg i alle fall puste litt lettet ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå