Gå til innhold

Hjelper det med en varm dusj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom riene er i startgropen?

Eller vil det bare få det til å roe seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På kurs forrige uke mente de at varm dusj/bad kan roe ned riene, så jeg ville ikke gjort det om de har starta..

Skrevet

Ja det hjelper noe sinnsykt. Stopper veene opp av dusjen er det ikke " ekte" veer likevel, bare maserier som ikke gjør mye nytte likevel og så de vil du ikke ha. mener jeg i hvertfall

Ekte veer er mye bedre for de fleste under en varm dusj

Skrevet

Helt enig. Varm dusj har hjulpet en masse i mine 2 første fødsler. Det har vært den eneste form for "smertestillende" jeg har brukt og trengt også..... Når en starter igjen nå... er det rett inn i dusjen på meg :-)

Skrevet

Varm dusj hjelper fantastisk mye!!! Ta med deg en krakk og sett deg i dusjen og bli der så lenge du kan :) Sist så satt jeg i dusjen i to timer før vi dro på sykehuset og det var helt deilig. Grunnen til at jeg ville på sykehuset da var for å få mere varmt vann... hehe :)

Skrevet

Jeg har ikke vondt. Vil bare at det skal bli noe mer enn smårier... Vil de skal bli STORE!!!

Skrevet

varmt vann er deilig smertelindrende - hvis du ikke synes riene er vonde nok kan du jo vente litt. en annen anbefaling mot smertene er varmt vann i en sånn varmeflaske, å holde den mot magen når rien står på. funket kjempebra for meg sist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...