Giggi, venter mai barn Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hei! Har hørt så mye om hva man skal bruke av evt såper når man vasker barnerompa etter bleieskift. Mye som visstnok ikke er så bra likevel. Noen som har noen tips? Evt også til badevannet, skal man bruke såpe da? Håper på svar.
2barns mor Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Her er min erfaring med min 2 åring som jeg kommer til å bruke på neste baby også: * SebaMed i badevannet, shampoo og bodylotion * Dr.Greve intimvask til rumpa * Silulen på stumpen Er vel mange erfaringer ute å går, men vil ha det sagt at min 2 åring aldri har vært sår eller har hatt bleieutslett.
Tredje nurk underveis Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 På helsekost har de Weleda babyprodukter. De er laget av naturmidler og inneholder ikke så mye krimskrams som en del andre. Der selger de også Babyline produkter, som også selges på Babyshop o.l., så det kan vel heller ikke være det verste å bruke.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Vi har brukt Balneum Hermal badeolje i badekaret. Når vi skifter bleie på han så har vi bare brukt Mesoft kompresser og vann, ikke såpe. Når han dusjer har vi Babyline sjampo og Babyline bad (såpe)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå