Gå til innhold

Noen prøvere fra Vestfold her da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN??????

*sukk*

hehe

Skrevet

Hey, er fra vestfold og vi skal prøve oss på nr. 2 nå. Spennende og gleder meg masse til tiden fremover;)

Skrevet

Ja, men så hyggelig da:)

Lykke til da:-)

Skrevet

Hei Hei!

Nå ble jeg gla!!:)

Jeg er fra Vestfold (Horten). Prøver på nr 2 vi. 1pp

Skrevet

Hvor i Vestfold er dere fra da?

Skrevet

Jeg er fra Tønsberg, og vi prøver på nr 1 :-)

Skrevet

Bor i Horten. Er 24, gift og en datter på 2år og 7mnd. Hvor gammel er du da?

Skrevet

Nærmer meg 23 og er samboer:-)

Detter var deres 1.pp?

Vi er inne i den 3pp etter MA vi da.

Skrevet

Er i 1pp ja. Venter EL den 18, 19 el 20.. er ikke helt sikker. Tror mest på den 20. sånn ifølge siste mens. Pleier å ha 28 dagers syklus, men har hatt 27 og 26 dagers også. Får vente å se. Skal begynne å prøve iherdig fra fredag av og hver dag frem til den 22. Blir spennende!! Når venter du EL da?

Skrevet

Tror EL er 21, 22 eller 23, ikke langt unna deg det:)

Men er litt usikker på syklusen, nå sist var den bare på 21 dager, men satser på at den er på 28 igjen nå!

Detter blir spennede, blir koselig å ha en å "følge" til IKM, vi har vel i uke 40 begge to...? :)

Skrevet

jepp!:) venter IKM den 4okt tror jeg. Hvis jeg har en 28 dagers vel å merke. Blir jeg gravid på den 20. vil jeg ha termin 16.06, det er fødselsdagen min!!

Skrevet

Åå det hadde jo vært en veldig fin bursdagsgave da:) Jeg har IKM den 6okt, hvis jeg har 28 dagers.

Bruker du EL tester, eller har dere sex hver dag så du er sikker på at dere treffer EL?

Skrevet

Har ikke tatt EL før. Vi satser bare på MASSE sex vi denne perioden, så får vi se:) Må treffe da. Jeg pleier å kjenne at jeg har eggløsning (hvis det ikke bare er kroppen som "later" som og ikke slipper egg da). Har alltid veldig vondt i bekkenet/magen og kvalm + slim.

Skrevet

Det er jo veldig greit da, når du kjenner at du har EL. Jeg gjør det innimellom selv, veeeldig vondt i den ene sida. Men har kjøpt EL tester på nettet nå... Har vel egentlig sagt til meg selv at jeg IKKE skulle gjøre det, men.... Jeg tenkte liksom at det hadde vært gøy å prøvd, men kjenner jeg meg selv rett finner jeg sikkert ikke EL heller.. hehe.

Vi har liksom sagt at "det skjer når det skjer", men etter at jeg mistet så håper vi det skjer veeldig fort!! Så vi får krysse fingrene å håpe på det beste:)

Skrevet

Lykke til ihvertfall!! Blir spennende å se hvordan det går:)Jeg skal gå å legge meg igjen. Har fri fra jobben idag. Tok visdomstann på tirs, er fortsatt hoven og ikke iform. Jobber for meg selv, så jeg kan bestemme om jeg skal ta meg fri el ikke. Deilig!!:) Ha en fin dag!

Skrevet

Gå å legg deg og kos deg du.Vi snakkes nok senere tenker jeg:)

Ha en fin dag du også!

Skrevet

Slenger meg på som "prøver fra Vestfold"

Jeg er 34 år, er inne i 9.pp..

Men vi er ved godt mot og håper det er vår tur snart..

Hyggelig med flere i nærområdet som også er prøvere.

Klem fra...

Skrevet

Håper dere lykkes snart! Hvor i vestfold bor du?

Skrevet

Bor i Stokke jeg... dere da?

Skrevet

jeg bor i Tønsberg og prøver å få nr 2

har el til tirsdag etter det jeg har sett på el kalkulatoren på babyverden

begynner på 6pp i oktober..

jeg het tidligere Asma og Sander

Skrevet

Hei!

Bor i Tønsberg. Prøver på nr to nå. Har en på 2 1/2 fra før.

Skrevet

Hei:-) Bor i Larvik- Ula- Har en gutt på 2 1/2- og prøver å få nr 2 nå....

Ble superkjapt gravid første gang...så det er lett å bli utålmodig gitt....

Skrevet

hei..jeg bor i vestfold(horten).. er snar 19 år..og vi prøver på vår første.... vi gleder oss veldig.. driver å kjøper hus nå..og det skal bli deilig og få alt i orden før v får barn også da...

lykke til alle sammen..

Skrevet

Så mange fra vestfold her!! Så gøy! blir gøy å se hvordan det går med dere alle. kanskje vi kunne fått til ett treff en gang...?? Kjenner ikke så mange her ennå. Bodd i vestfold i snart 2 år nå. Er i 1pp nå. Gikk på første forsøk sist men... (datter på 2år og 7mnd). IKM 4okt. EL ca 20. sept. Spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...