BareLykke*GravidLykke* Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Imorgen skal vi på 3D ultralyd og jeg gleder meg som en liten unge på julaften.... Har skrevet et helt ark med ting jeg skal huske å spørre om.... Er skikkelig spent... blir super moro å få en liten smugtitt på hvordan han ser ut og kanskje til og med hvem han ligner på....
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Var på 3d her om dagen. Men bebisen lå med fjeset helt i morkaken. Kunne ikke se noen ting. Men skal tilbake om tre uker. Håper på bedre lykke da....
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Så kjedelig. Må du betale for ny da eller? Lykke til neste gang da i alle fall. Hvor langt er du på vei?
Mary1- født victoria Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Lykke til og kos dere masse ) Jeg syntes det var veldig moro!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Jeg er 27 uker. Går til kontroll på sykehuset hvor vi bor en gang i måneden. Så jeg betaler ikke noe. Men kontrollen består bare av vanlig ul. Men legen prøvde med 3d sist.
Christine¤Sebastian¤ Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 ja kos dere masse!! Lurt å ta med seg en cola og sjokolade. Jeg fikk godt bruk for det da lille gutt ikke ville vise ansiktet sitt den første halvtimen;-) Men etter å ha slukt i meg masse cola og sjoko (+ hoppet rundt på kontoret), snudde han seg så vi så han rett inn i det vakre ansiktet:-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå