Jenta79-jente06 Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Permisjon fra jobb? Jeg gikk ut i permisjon om fredag som var,og jeg har ikke søkt om permisjon fra jobb.. Men jeg har jo sagt ifra til min arbeidsgiver at jeg begynner permisjonen den 8.9-06..Da burde vel arbeidsgiveren min sagt at jeg må søke om permisjon vel??
Lille Sprell og meg Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 jeg tror det er vanlig å også søke hos arbeidsgiver, i alle fall må jeg det.-. og vet at min søster også måtte søke. Men har du gitt beskjed til arbeidsgiver burde han sagt fra om det er noe skjema du skal fylle ut. Off, du ble vel ikke mye klokere av dette.
Jenta79-jente06 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Det er ikke helt til å bli klok av.. Har ei surrete arbeidsgiver også da... Får vel kanskje ringe til jobb i morgen å høre... Vil jo gjerne få litt penger også...
krepsefrøken Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg gikk også ut i perm fra 08.09.06. I går ringte personalkontoret og ba meg fylle ut et skjema om krav om fødselspenger. De måtte vite om jeg skulle ha 48 uker med 80 % lønn eller 38 uker med 100 % lønn +++ planlegging av ferie, fedrekvote med mer. Kom på at jeg kanskje burde sjekke trygdeetaten.no og der var jaggu meg enda et skjema som skulle fylles ut. Jeg forstod det skjemaet slik at man kunne sette frem krav om fødselspenger etter at barnet var født ( opptil 3 mnd fra perm tok til). Ganske mye å ta stilling til, puh...
Jenta79-jente06 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 Jeg har søkt om fødselpenger til trygdekontoret... Det gjorde jeg når jeg var rundt 30 uker på vei.. Men har ikke fått noe svar der enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå